مطالب مرتبط:
ایرج ملکی: انشاالله قسمت شود بروم مجلس آنجا ازدواج کنم/ مردم از تهران و شهرستان ها می گویند می آیند کرمانشاه به من رای دهند
ایرج ملکی: انشاالله قسمت شود بروم مجلس آنجا ازدواج کنم/ مردم می آیند کرمانشاه به من رای دهند
حضور مردم در پای صندوق های رأی امنیت کشور را به دنبال دارد
علی ربیعی: تمام سنجش ها روند نزولی اعتماد را نشان می دهند/ تهییج، دیگر جواب نمی دهد/ باید شرایطی مهیا می شد که مردم احساس انتخاب کنند
دعوت رکوردد ار گینس از مردم برای حضور پرشور در انتخابات/ برای برافراشتن پرچم ایران رأی می دهم + فیلم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 اسفند 1402 ساعت 12:502024-02-26سياسي

علیزاده طباطبایی: مردم به افراد صادق رأی می دهند


مشارکت مردم در صورتی که امکان حضور افراد بیشتری وجود داشت قطعاً بالاتر می رفت؛ مردم حرف های صادقانه را می پذیرند و به افراد صادق رای می دهند.

- عضو حزب کارگزاران سازندگی گفت: مشارکت مردم در صورتی که امکان حضور افراد بیشتری وجود داشت قطعاً بالاتر می رفت؛ مردم حرف های صادقانه را می پذیرند و به افراد صادق رای می دهند.

محمود علیزاده طباطبایی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به جایگاه حق رأی و نهاد انتخابات در انقلاب اسلامی، اظهار کرد: اصل انقلاب ما برای حق انتخاب بود.

یکی از اعتراضات عمده جوانان در آن زمان همین بود؛ در رژیم پهلوی مردم حق انتخاب نداشتند و مسئولان هم بر اساس وابستگی به خانواده های صاحب نفوذ جایگاه پیدا می کردند.

وقتی امام راحل از خصوصیات آن نظام سیاسی گفت که پس از انقلاب قرار است حاکم شود، این نظام خصوصیاتی داشت که همه گروه ها از مسلمان و غیرمسلمان و چپگرا روی آن اتفاق نظر کردند.

وقتی 98 درصد به جمهوری اسلامی رای مثبت می دهند نشان می دهد آحاد مردم و گروه های سیاسی آرمان های خود را در این نظام می دیدند.

وی با بیان اینکه امروز 45 سال از انقلاب گذشته و مردم بررسی می کنند آرمان اصلی انقلاب که عدالت و آزادی بود چقدر محقق شده یا به آن نزدیک شده ایم، اظهار کرد: امام راحل به این موضوع پایبند بودند و وقتی از جایگاه مردم حرف می ز


برچسب ها: علیزاده طباطبایی - افراد - مردم - مشارکت مردم - محمود علیزاده طباطبایی - حزب کارگزاران سازندگی - صادق
آخرین اخبار سرویس:

علیزاده طباطبایی: مردم به افراد صادق رأی می دهند

علیزاده طباطبایی: مردم به افراد صادق رأی می دهند