مطالب مرتبط:
بیش از 2 هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد اردستان هستند
20 سری جهیزیه به مددجویان کمیته امداد اردستان اهدا شد
رشد 250 درصدی درآمدهای دولت از فعالیت های معدنی در هرمزگان
305 واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد سبزوار بهسازی شد
واریز این مبلغ برای مددجویان بهزیستی و کمیته امداد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 اسفند 1402 ساعت 14:552024-03-09اقتصادي

رشد 14 درصدی درآمدهای کمیته امداد اردستان


رییس کمیته امداد امام خمینی شهرستان اردستان گفت: امسال با توجه کمک های خوبی که مردم در اختیار کمیته قرار دادند مجموعه درآمدهای این نهاد حمایتی 8 میلیارد و 900 میلیون تومان بود که نسبت به سال گذشته رشد 14 درصدی را نشان می دهد.

- ایسنا/اصفهان رییس کمیته امداد امام خمینی شهرستان اردستان گفت: امسال با توجه کمک های خوبی که مردم در اختیار کمیته قرار دادند مجموعه درآمدهای این نهاد حمایتی 8 میلیارد و 900 میلیون تومان بود که نسبت به سال گذشته رشد 14 درصدی را نشان می دهد.

ابوالقاسم صادقی، امروز (شنبه، 19 اسفند) در نشست خبری به مناسبت هفته احسان و نیکوکاری، اظهار کرد: کمیته امداد شهرستان اردستان 2275 خانوار تحت پوشش دارد که از نظر نفرات حدود 4716 نفر می شوند که این افراد به صورت ماهانه مستمری دریافت می کنند.

وی افزود: با توجه به سیاست هایی که مجموعه کمیته امداد مبنی بر برون سپاری خدمات ارائه می دهد، کمیته امداد اردستان 10 مرکز نیکوکاری دارد و مددجویان کمیته امداد بدون اینکه حضور فیزیکی در محل کمیته داشته باشند می توانند به مراکز نیکوکاری و مرکز خدمات دولتی مراجعه کنند و درخواست های خود را ارائه کنند.

صادقی با بیان اینکه حدود 150 نفر بیمار دارای بیماری های سخت و صعب العلاج مورد حمایت کمیته امداد اردستان هستند، گفت: برای این افراد کارت های ویژه ط


برچسب ها: کمیته امداد - رییس کمیته امداد امام خمینی - شهرستان اردستان - کمیته امداد امام خمینی - رییس کمیته امداد امام - کمیته - کمیته امداد امام
آخرین اخبار سرویس:

رشد 14 درصدی درآمدهای کمیته امداد اردستان

رشد 14 درصدی درآمدهای کمیته امداد اردستان