مطالب مرتبط:
پویش هر دانش آموز یک درخت در مدارس کیش اجرا شد.
پویش مهر ماندگار در تفرش برگزار شد+فیلم
پویش «نهال نو، خانه نو» برگزار شد
پویش درختکاری «نهال نو، خانه نو» برگزار شد
اجرای پویش «به عشق مهدی(عج)» در اسدآباد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 اسفند 1402 ساعت 11:302024-03-06سياسي

به پویش «جامه مهربانی» بپیوندید


دبیر کانون های خدمت رضوی استان کرمانشاه از برگزاری پویش جامه مهربانی برای سومین سال پیاپی توسط خادمیاران رضوی در استان خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه دبیر کانون های خدمت رضوی استان کرمانشاه از برگزاری پویش جامه مهربانی برای سومین سال پیاپی توسط خادمیاران رضوی در استان خبر داد.

سید محمدجعفر امامیان در گفت و گو با ایسنا، با دعوت از عموم مردم برای شرکت در پویش جامه مهربانی، اظهار کرد: پویش جامه مهربانی با هدف تهیه لباس و کفش نو برای خانواده های محروم، به ویژه کودکان، توسط خادمیاران رضوی برنامه ریزی شده و امیدواریم بتوانیم با مشارکت خوب خیرین شاهد اجرای مطلوب این پویش در سطح استان باشیم.

دبیر کانون های خدمت رضوی استان کرمانشاه با اشاره به شناسایی کودکان و خانواده های نیازمند از طریق شبکه خادمیاری محله ای و منطقه ای، گفت: کانون های خدمت رضوی در مناطق مختلف استان دفاتری دارند که از طریق این دفاتر اقدام به شناسایی خانواده های محروم کرده ایم تا هدایا به دست نیازمندان واقعی برسد.

وی با اشاره به اجرای این پویش با خرید و توزیع لباس و کفش نو، ادامه داد: خیرین و مردم نوع دوست کرمانشاه می توانند از طریق شماره کارت 5041727010501201 به نام نذورات آستان قدس رضوی، خادمیاران رضوی را در برگزاری هرچه بهتر این پویش یاری کنند.


برچسب ها: کانون های خدمت رضوی - دبیر کانون های خدمت رضوی - استان کرمانشاه - خادمیاران رضوی - استان - مهربانی - کرمانشاه
آخرین اخبار سرویس:

به پویش «جامه مهربانی» بپیوندید

به پویش «جامه مهربانی» بپیوندید