مطالب مرتبط:
مشارکت مردم در انتخابات زمینه ساز پیشرفت کشور است
استاندار: امنیت و آینده روشن کشور مرهون حضور همیشگی مردم در انتخابات است
استاندار سیستان و بلوچستان: آینده روشن کشور مرهون حضور مردم در انتخابات است
میراحمدی: حضور مردم در انتخابات تضمین کننده امنیت و منافع ملی کشور خواهد بود/ امروز شاهد حماسه بزرگی خواهیم بود
نماینده ولی فقیه در استان کردستان: حضور پرشور مردم در انتخابات امنیت کشور را تضمین می کند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 اسفند 1402 ساعت 15:502024-03-01سياسي

حضور مردم در انتخابات زمینه ساز تحول در کشور می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه استان ها خبرگزاری دانشجو، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی نماینده، ولی فقیه در گلستان پس از شرکت در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به خبرنگاران گفت: - نماینده ولی فقیه در گلستان با اشاره به نقش آفرینی مستمر مردم در دوران های مختلف انقلاب اسلامی گفت: حضور مردم پای صندوق های رای زمینه ساز تحول در کشور می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه استان ها خبرگزاری دانشجو، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی نماینده، ولی فقیه در گلستان پس از شرکت در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به خبرنگاران گفت: حضور در انتخابات یک تکلیف الهی است که زمینه ساز تحول بنیادین در ساختار برنامه ریزی و مدیریت کشور می شود.

وی ادامه داد:در دوره های مختلف انقلاب شاهد بصیرت و هوشمندی مردم در رخداد های سیاسی و انتخابات بوده ایم که دسیسه های دشمنان را نقشه بر آب کرده است.

علی محمد زنگانه استاندار گلستان هم پس از انداختن رای خود در صندوق رای به خبرنگاران گفت:  1515 شعبه اخذ رای در استان گلستان دایر شده است و آماده دریافت آرای مردم این استان است.

وی ادامه داد:  حضور 316 نامزد از همه سلایق سیاسی اقوام و مذاهب شیعه و سنی بیانگر آن است که امکان مشارکت حداکثری برای همه سلایق فراهم شده


برچسب ها: انتخابات مجلس شورای اسلامی - آیت الله سیدکاظم نورمفیدی - انتخابات - مجلس خبرگان رهبری - مجلس شورای اسلامی - خبرنگار - در گلستان
آخرین اخبار سرویس:

حضور مردم در انتخابات زمینه ساز تحول در کشور می شود

حضور مردم در انتخابات زمینه ساز تحول در کشور می شود