مطالب مرتبط:
وحشت پدر صنعت موشکی اسراییل از حمله به ایران+ فیلم/ ناگفته های یوزی رابین از موشک های ساخت ایران
مالکان این خانه ها در ایران نقره داغ شدند!
کشف قدیمی ترین فلز جهان در ایران به وزن 3 کیلو و نیم متعلق به 9 هزار سال قبل / باستان شناسان قدیمی ترین سکونتگاه انسان را در آذربایجان و در جنوب دریاچه ارومیه پیدا کردند (فیلم)
حال و هوای مناطق عملیاتی جنوب کشور در راهیان نور 1402
زیدآبادی تحلیل کرد؛ چرا ایران به سمت ساخت سلاح هسته ای نرفته است؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 اسفند 1402 ساعت 11:052024-03-17اجتماعي

ساخت 220 مدرسه و 25 خانه بهداشت در مناطق محروم جنوب ایران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سیدمحمد حسینیان، معاون مالی و پشتیبانی بنیاد 15 خرداد ستاد اجرایی فرمان امام در تشریح اقدامات این بنیاد در منطقه 9 کشوری شامل استان های بوشهر، - بنیاد 15 خرداد ستاد اجرایی فرمان امام 220 مدرسه و 25 خانه بهداشت را تقدیم محرومان جنوب کشور کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سیدمحمد حسینیان، معاون مالی و پشتیبانی بنیاد 15 خرداد ستاد اجرایی فرمان امام در تشریح اقدامات این بنیاد در منطقه 9 کشوری شامل استان های بوشهر، فارس و کهکیلویه و بویراحمد ضمن اعلام این خبر افزود: 220 مدرسه با 759 کلاس درس و زیربنایی به مساحت 59 هزار مترمربع در 49 شهرستان این استان ها احداث و تقدیم دانش آموزان مناطق محروم شده است.

حسینیان ادامه داد: بنیاد 15 خرداد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) همچنین 25 خانه بهداشت را در استان های بوشهر، فارس و کهکیلویه و بویراحمد احداث کرده است.

به گفته معاون مالی و پشتیبانی بنیاد 15 خرداد، این بنیاد در سه حوزه جمعیت و خانواده، سلامت و عمران اجتماعی فعالیت های فراوان و گسترده ای را در سه استان مذکور عملیاتی کرده است.

وی در تشریح این اقدامات خاطرنشان کرد: در حوزه خانواده و جوانی جمعیت و با هدف حمایت از فرزندآوری، 925 بسته لبخند مادری شامل اقلام ضروری و مورد نیاز نوزادان تا یک سال


برچسب ها: ستاد اجرایی فرمان - ستاد اجرایی فرمان امام - ستاد اجرایی - خانه بهداشت - بنیاد - استان ها - 15 خرداد
آخرین اخبار سرویس:

ساخت 220 مدرسه و 25 خانه بهداشت در مناطق محروم جنوب ایران

ساخت 220 مدرسه و 25 خانه بهداشت در مناطق محروم جنوب ایران