مطالب مرتبط:
حزب الله: اسراییل حماقت کند، با نسخه پیشرفته جنگ 33 روزه مواجه خواهد شد/ محور ایران، سوریه، یمن، لبنان، فلسطین و عراق محور عزت و شرافت است
حمله به کشتی اسراییل در آب های سواحل عدن یمن
الحوثی از غافلگیری جدید یمن علیه انگلیس و آمریکا خبر داد
یمن، آمریکا و انگلیس را تهدید کرد/ غافلگیری هایی در راه است
مقامات امنیتی ارتش اسراییل استعفا دادند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 اسفند 1402 ساعت 06:352024-03-05بين الملل

زیردریایی بدون سرنشین؛ غافلگیری جدید یمن برای غرب و اسراییل


زیردریایی های بدون سرنشین ارتش یمن دستاوردی چشمگیر در چارچوب تقویت مستمر توانمندی های نظامی یمن بود که در پی تشدید حملات و جنایات دشمن صهیونیستی علیه نوار غزه و نیز تداوم حملات آمریکا و انگلیس علیه یمن حاصل شد.

- زیردریایی های بدون سرنشین ارتش یمن دستاوردی چشمگیر در چارچوب تقویت مستمر توانمندی های نظامی یمن بود که در پی تشدید حملات و جنایات دشمن صهیونیستی علیه نوار غزه و نیز تداوم حملات آمریکا و انگلیس علیه یمن حاصل شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نیروهای مسلح یمن به تازگی زیردریایی بدون سرنشین خود را به عنوان یکی از ابزارها و ادوات مهم در مقابله با آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی در 2 دریای سرخ و عرب و تنگه باب المندب به کار گرفته است.

اما سوال مهم تر در اینجا این است: این تسلیحات چه اهمیتی دارد و چگونه می تواند در روند تقابل دریایی بر دشمنان تاثیر بگذارد؟ در طول ماه های گذشته یگان دریای نیروهای مسلح یمن از چند سلاح در مقابله با دشمنان استفاده کرده که از جمله آن ها موشک های بالستیک ضد کشتی و پهپادها هستند، با وجود ادعاهای دشمن درباره مقابله با این سلاح ها اما کارکرد آن ها به اثبات رسیده و بهترین مثال برای آن غرق شدن کشتی انگلیسی روبیمار است.


برچسب ها: زیردریایی - دریایی - صهیونیستی - سرنشین - حملات آمریکا - حملات - آمریکا
آخرین اخبار سرویس:

زیردریایی بدون سرنشین؛ غافلگیری جدید یمن برای غرب و اسراییل

زیردریایی بدون سرنشین؛ غافلگیری جدید یمن برای غرب و اسراییل