مطالب مرتبط:
خبر فوری | آماده باش پلیس برای مقابله با ناهنجاری های چهارشنبه سوری
اجرای طرح محله محور پلیس کرمانشاه در چهارشنبه سوری |
عکس| پیام ویژه یک پرسپولیسی برای چهارشنبه سوری
عکس| پیام ویژه یک پرسپولیسی برای چهارشنبه سوری
پیام تبریک چهارشنبه سوری برای عزیزان، خانواده و دوستان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 اسفند 1402 ساعت 15:502024-03-12حوادث

پلیس برای چهارشنبه سوری پیام داد


فرماندهی انتظامی کشور در پیامی به مناسبت چهارشنبه سوری اعلام کرد: در شب چهارشنبه آخر سال هوشیارانه در کنار مردم هستیم و تلاش می کنیم تا از وقوع هر نوع حادثه دردناک جلوگیری کرده و همه با هم به استقبال بهار قرآن و طبیعت برویم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در پیامی که به مناسبت چهارشنبه سوری منتشر کرده، اعلام کرد: فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران همواره با نگاهی جامعه محور، فرهنگ دوست و مردمی سعی دارد تا از آسیب ها و حوادث ناگوار در چهارشنبه آخر سال کاسته و با مشارکت همه شهروندان محترم و قانونمدار، مهمترین و اصلی ترین وظیفه خود را که همانا استقرار نظم و امنیت است، به بهترین شکل به انجام برساند.

نگرانی خانواده ها از رفتارهای غیرقانونی، نابهنجار و پرخطر افراد معدودی در این روز که با ایجاد راهبندان، مزاحمت و پرتاب مواد محترقه و آتش زا، نظم و امنیت عمومی شهر را مختل می کنند، کاملا به حق است.

همانا پلیس در راستای انجام مأموریت ذاتی خود، پاسخگویی به مطالبات جامعه و رفع نگرانی ها و برخورد با متمردان و قانون شکنان، مقابله با هرگونه رفتاری که موجب مزاحمت برای مردم باشد وجه همت خود قرار می دهد.

در شب چهارشنبه آخر سال به فضل و کرم الهی همانند همیشه، هوشیارانه در کنار شما هستیم و تلاش می کنیم تا از وقو


برچسب ها: فرماندهی انتظامی - چهارشنبه - چهارشنبه سوری - جمهوری اسلامی ایران - چهارشنبه آخر سال - جمهوری اسلامی - فرماندهی
آخرین اخبار سرویس:

پلیس برای چهارشنبه سوری پیام داد

پلیس برای چهارشنبه سوری پیام داد