مطالب مرتبط:
دستورالعمل امام رضا(ع) برای جبران فرصت های ازدست رفته عمر
جزییات فیلم «احمد به تنهایی»؛ اکران آنلاین فیلمی با بازی باران کوثری
صالحی: دنیا بر سه راس مثلث استوار است؛ ایران باید حد وسط را نگه دارد / گرایش و میل به سمت هر یک از این سه ضلع خطرناک است / ایران در طول تاریخ تنهایی استراتژیک داشته / متاسفانه احساسی عمل کردن خیلی به ما ضربه زده معاون رییس جمهور پیشین کشور گفت: الان دنیا بر سه راس مثلث استوار است و ایران
صالحی: منزوی نیستیم اما در تنهایی استراتژیک به سر می بریم
دانلود آهنگ شدم معتاد تنهایی نه کسی میادو نه من جایی میرم از مهیار
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 اسفند 1402 ساعت 16:302024-03-06سياسي

تنهایی ازدست رفته!


وقتی می گوییم «تنهایی»، منظورمان زمان و فرصتی است که یک انسان پس از مواجهه روزانه یا هفتگی با مسائل و مصائب زندگی، ارتباط با دیگران، تلخی ها و شادکامی ها و.

- وقتی می گوییم تنهایی ، منظورمان زمان و فرصتی است که یک انسان پس از مواجهه روزانه یا هفتگی با مسائل و مصائب زندگی، ارتباط با دیگران، تلخی ها و شادکامی ها و.

باید پیدا کند و با استفاده از این فرصت در تنهایی و بدون حضور دیگران به خودش، کارهایش، اهدافش و به قول معروف دنیا و عقبی فکر کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، قدس نوشت: تنهایی اگرچه در ادبیات و در باور عمومی خیلی از مردم، یک جور درد و مفهومی همپای غم و اندوه است، اما دقیق تر که نگاه کنیم می تواند یک فرصت و حتی یک نیاز باشد.

نیازی که البته شاید کمتر به آن فکر کرده ایم و یادمان رفته است که با تنهایی می توان به کجا و چه چیزهایی رسید.

تا به حسابمان برسند! کناره بگیر و از تنهایی نترس عنوان مطلبی است از یک منتقد ادبی، جستارنویس و برنده جایزه ادبی نشنال مگزین به نام ویلیام دریزویتس که سایت ترجمان آن را منتشر کرده است.

البته قبول دارم این تیتر در نگاه اول ممکن است ترویج گوشه گیری و بریدن از اجتماع و زندگی با دیگران به حساب بیاید و شما را یاد صوفی گری بیندازد، اما حرف حساب نویسنده مطلب این است که اول به ما یادآوری کند سبک زندگی امروزی و مدرن


برچسب ها: تنهایی - فرصت - شادکامی - روزانه - ارتباط - مسائل - انسان
آخرین اخبار سرویس:

تنهایی ازدست رفته!

تنهایی ازدست رفته!