مطالب مرتبط:
تشکیل کارگروه مشترک دادگستری تهران و دفاتر خدمات الکترونیک
ساعات کار مراکز خدمات ترافیکی شهر تهران افزایش یافت
اطلاع رسانی برای اسکان مسافران نوروزی استان مرکزی در دستور کار قرار گیرد
شناسایی 340 دام مبتلا به بروسلوز در استان تهران
رییس پلیس راه استان البرز: جاده کرج چالوس و آزادراه تهران شمال بسته شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 اسفند 1402 ساعت 10:302024-03-04سياسي

تشکیل کار گروه مشترک دادگستری استان تهران و دفاتر خدمات الکترونیک


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان تهران پیشنهاد تشکیل کارگروه مشترک بین دادگستری استان تهران و دفاتر خدمات الکترونیک قضایی با محوریت معاونت فناوری و اطلاعات استان در جهت ایجاد رویه واحد قضایی و مدیریتی را مطرح کرد.

- معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان تهران پیشنهاد تشکیل کارگروه مشترک بین دادگستری استان تهران و دفاتر خدمات الکترونیک قضایی با محوریت معاونت فناوری و اطلاعات استان در جهت ایجاد رویه واحد قضایی و مدیریتی را مطرح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از قوه قضاییه، ابوالفضل نیکوکار در این رابطه گفت: اولین جلسه کارگروه بررسی عملکرد دفاتر الکترونیک قضایی استان تهران با حضور 15 نفر از سرپرستان مجتمع دادگاهی و دادسرایی و معاونین ارجاع و مدیران دفاتر تهران و برخی از شهرستان ها وجلسه دوم با حضور 6 نفر ازمدیران منتخب دفاتر خدمات الکترونیک برگزار شد.

وی افزود: طبق تحقیقات و آمارها بیش از 140 آسیب در حوزه شکلی و ماهوی در مباحث کیفری، مدنی، امور حسبی، خانواده و سامانه های دفاتر خدمات الکترونیک قضایی جمع آوری و طبقه بندی شده است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم در پایان در راستای ایجاد رویه واحد قضایی و مدیریتی بر تشکیل کارگروه مشترک بین دادگستری استان تهران و دفاتر خدمات الکترونیک


برچسب ها: استان تهران - دفاتر خدمات الکترونیک - دادگستری استان تهران - خدمات الکترونیک - دادگستری کل استان تهران - دادگستری استان - دادگستری
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل کار گروه مشترک دادگستری استان تهران و دفاتر خدمات الکترونیک

تشکیل کار گروه مشترک دادگستری استان تهران و دفاتر خدمات الکترونیک