مطالب مرتبط:
ناوگان عمومی خراسان شمالی با 9 هزار صندلی آماده خدمات به مسافران نوروزی است 
بخش سالمندان، نابینایان و ناشنوایان در کتابخانه های عمومی ایجاد می شود
هم اندیشی دولت و مجلس برای توسعه آذربایجان شرقی
دولت زمینه ترویج و توسعه نهضت قرآنی را فراهم کند
توسعه بخش معدن زنجان نیازمند توجه جدی است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 اسفند 1402 ساعت 09:352024-03-11سياسي

توسعه خدمات فرهنگی در کتابخانه های عمومی


معاون اداری و مالی نهاد کتابخانه های عمومی کشور با اشاره به ایجاد بخش سالمندان، نابینایان و ناشنوایان در کتابخانه های عمومی گفت: ارائه خدمات به همه اقشار جامعه مورد توجه قرار دارد و به همین منظور تمامی کتابخانه های جدید دارای بخش مستقل برای کودکان نیز خواهد بود.

- معاون اداری و مالی نهاد کتابخانه های عمومی کشور تاکید کرد: توسعه خدمات فرهنگی در کتابخانه های عمومی ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون اداری و مالی نهاد کتابخانه های عمومی کشور با اشاره به ایجاد بخش سالمندان، نابینایان و ناشنوایان در کتابخانه های عمومی گفت: ارائه خدمات به همه اقشار جامعه مورد توجه قرار دارد و به همین منظور تمامی کتابخانه های جدید دارای بخش مستقل برای کودکان نیز خواهد بود.

محمد احمدوند شامگاه یکشنبه در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل کتابخانه های عمومی سیستان و بلوچستان اظهار کرد: رویکرد نهاد کتابخانه های عمومی کشور با رویکرد جهانی کتابخانه های عموم همسوتر شده و خدمات مختلفی در کتابخانه های به مخاطبان ارائه می شود.

وی با تاکید به توسعه خدمات فرهنگی در کتابخانه های عمومی افزود: ایجاد کارگاهای آموزشی با هدف ایجاد اشتغال در کتابخانه ها از مهمترین برنامه های نهاد کتابخانه های عمومی برای تبدیل آن به باشگاه های فرهنگی است.


برچسب ها: کتابخانه های عمومی - کتابخانه - نهاد کتابخانه های عمومی - عمومی - سیستان و بلوچستان - معاون اداری - خدمات فرهنگی
آخرین اخبار سرویس:

توسعه خدمات فرهنگی در کتابخانه های عمومی

توسعه خدمات فرهنگی در کتابخانه های عمومی