مطالب مرتبط:
ایرج ملکی: انشاالله قسمت شود بروم مجلس آنجا ازدواج کنم/ مردم از تهران و شهرستان ها می گویند می آیند کرمانشاه به من رای دهند
ایرج ملکی: انشاالله قسمت شود بروم مجلس آنجا ازدواج کنم/ مردم می آیند کرمانشاه به من رای دهند
ایرج ملکی : ترجیح من کمیسیون فرهنگی مجلس است/ قسمت شود بروم مجلس، آنجا ازدواج می کنم
خودکشی سلبریتی ها با ورود به سیاست /آماتورها جولان می دهند /چرا سلبریتی های مجازی مانند ایرج ملکی کاندیدای مجلس می شوند؟
ایرج ملکی:دلم روشن است؛ رای می آورم؛ وقتی نماینده شوم زن هم می گیرم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 اسفند 1402 ساعت 14:552024-02-26سياسي

ایرج ملکی: ویژگی نماینده مجلس را دارم/حامی مالی ندارم، با حقوق کارمندی تبلیغات می کنم


ایرج ملکی داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی از حوزه کرمانشاه معتقد است که یک هنرمند طنزپرداز هم می تواند نماینده ملت در مجلس شورای اسلامی باشد چرا که در میان مردم است و دغدغه و مطالبات را به خوبی می شناسد و می تواند صدای رسای آنها در پارلمان باشد.

- ایرج ملکی داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی از حوزه کرمانشاه معتقد است که یک هنرمند طنزپرداز هم می تواند نماینده ملت در مجلس شورای اسلامی باشد چرا که در میان مردم است و دغدغه و مطالبات را به خوبی می شناسد و می تواند صدای رسای آنها در پارلمان باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ایرج ملکی با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) مرکز کرمانشاه با بیان اینکه مردم ایران بنده را به عنوان چهره هنری می شناسند، افزود: در دوران فعالیت کاریم به دنبال پرداختن به دغدغه ها و مطالبات مردم بوده ام و آن را به گوش مسوولان رسانده ام و در این مقطع می خواهم خودم مسوول شوم و شخصا این دغدغه ها و مشکلات مردم را پیگیری کنم.

وی اضافه کرد: در کنار پرداختن به دغدغه و مطالبات مردم به دنبال شاد کردن آنها نیز بوده ام و شادی و نشاط یکی از نیازهای مردم است و باید به آن نیز پرداخته شود.

این داوطلب نمایندگی انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کرمانشاه افزود: شغل اصلیم کارمند وزارت نیرو و در نیروگاه برق بیستون مشغول ب


برچسب ها: مجلس شورای اسلامی - شورای اسلامی - اسلامی - داوطلب نمایندگی - نمایندگی مجلس - کرمانشاه - خبرگزاری جمهوری اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

ایرج ملکی: ویژگی نماینده مجلس را دارم/حامی مالی ندارم، با حقوق کارمندی تبلیغات می کنم

ایرج ملکی: ویژگی نماینده مجلس را دارم/حامی مالی ندارم، با حقوق کارمندی تبلیغات می کنم