موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - افزايش حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - افزايش حقوق - كميسيون تلفيق بودجه - استقلال خوزستان - متناسب سازي - هيات مديره باشگاه پرسپوليس - مراسم برترين هاي آسيا - فرمانداري جاسك - هيأت هاي ورزشي - آزمون آزمايشي - نفت آبادان سپاهان - بازيكن تيم فوتبال تراكتور - رضا خضرايي - بهروز ياري - هوش مصنوعي جديد - واترپلوي ايران - گيفت اوربان - بازيگر سريال ستايش

مطالب مرتبط:
اعتراف برنده جایزه به استفاده از هوش مصنوعی
هوش مصنوعی، موجب تقویت نهادهای مالی بازار سرمایه می شود
هوش مصنوعی می تواند به حل بحران ها کمک کند ؟
استقبال بازارسرمایه از هوش مصنوعی/ امضای تفاهم نامه رایان هم افزا و کانون کارگزاران بورس و اوراق بهادار
موج منفی رسانه ای علیه هوش مصنوعی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 بهمن 1402 ساعت 13:202024-01-22فرهنگي

اعتراف برنده جایزه به استفاده از هوش مصنوعی


پس از اینکه «ری کودان»، نویسنده ژاپنی یکی از معتبرترین جوایز ادبی این کشور را برد، اعتراف کرد که از یک منبع غیرمعمول کمک گرفته است.

- جی پلاس ، این نویسنده 33 ساله که جایزه آکوتاگاوا را برای بهترین اثر داستانی از یک نویسنده نوظهور دریافت کرده است، گفت: من قصد دارم از استفاده از هوش مصنوعی در نوشتن رمان هایم سود ببرم و در عین حال اجازه می دهم خلاقیت خود را به بهترین شکل بیان کند .

ایسنا نوشت؛ ری کودان در یک نشست رسانه ای تأیید کرد که حدود پنج درصد از کتاب او برج همدردی توکیو که توسط اعضای هیات داوران به عنوان اثری عملا بی عیب و نقص مورد تحسین قرار گرفت کلمه به کلمه توسط هوش مصنوعی تولید شده است.

این رمان حول معضلات یک معمار است که وظیفه دارد یک زندان بلند و راحت در توکیو بسازد که در آن قانون شکنان توانبخشی می شوند و هوش مصنوعی یکی از موضوعات اصلی داستان است.

این نویسنده گفت در زندگی خود در مورد مشکلاتی که احساس می کند نمی تواند به کسی بگوید با ابزار هوش مصنوعی ChatGPT مشورت می کند.

او گفت: وقتی هوش مصنوعی آنچه را انتظار داشتم نگفت، من گاهی اوقات احساساتم را در خطوط شخصیت اصلی منعکس می کردم .

این نویسنده اولین هنرمندی نیست که با استفاده از هوش مصنوعی جنجال آفرینی می کند و این در حالی است که بسیاری از خلاقان عرصه ادبیات و هنر احساس می


برچسب ها: هوش مصنوعی - نویسنده - مصنوعی - استفاده - اعتراف - داستان - بهترین
آخرین اخبار سرویس:

اعتراف برنده جایزه به استفاده از هوش مصنوعی

اعتراف برنده جایزه به استفاده از هوش مصنوعی