مطالب مرتبط:
استونی مدعی شد: روسیه تا یک دهه آینده وارد جنگ با ناتو می شود
ادعای استونی: روسیه تا یک دهه آینده وارد جنگ با ناتو می شود
روسیه، آمریکا و غرب را تهدید کرد/ اقدام متقابل می کنیم اگر..
اعلام آمادگی یمن برای برای مقابله با حمله زمینی آمریکا/ شلیک چندین موشک کروز توسط کره شمالی/ تهدید ناتو توسط مشاور ترامپ/ آغاز تنش ها میان ارمنستان و جمهوری آذربایجان
اعلام آمادگی یمن برای مقابله با حمله زمینی آمریکا/ شلیک چندین موشک کروز توسط کره شمالی/ تهدید ناتو توسط مشاور ترامپ/ آغاز تنش ها بین ارمنستان و جمهوری آذربایجان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 بهمن 1402 ساعت 14:552024-02-14بين الملل

استولتنبرگ: روسیه تهدید نظامی قریب الوقوعی برای اعضای ناتو نیست


دبیرکل ناتو امروز (چهارشنبه) گفت: ائتلاف ناتو هیچ تهدید نظامی فوری از جانب روسیه برای کشورهای عضو این اتحادیه نظامی-امنیتی نمی بیند، اما «تهدید دائمی حملات هیبریدی» وجود دارد.

- دبیرکل ناتو امروز (چهارشنبه) گفت: ائتلاف ناتو هیچ تهدید نظامی فوری از جانب روسیه برای کشورهای عضو این اتحادیه نظامی-امنیتی نمی بیند، اما تهدید دائمی حملات هیبریدی وجود دارد.

او همچنین بر حفظ اعتبار بازدارندگی ناتو تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو پیش از نشست سران دفاعی ناتو در جمع خبرنگاران درباره تهدیدهای احتمالی روسیه گفت: ما هیچ تهدید قریب الوقوعی برای حمله نظامی علیه متحدان ناتو نمی بینیم، اما البته خطر دائمی برای حملات هیبریدی مختلف، سایبری و سایر انواع اقدامات ترکیبی علیه متحدان ناتو وجود دارد.

ینس استولتنبرگ همچنین گفت: اروپا باید از عملیات ایمن و قابل اتکای سیستم بازدارندگی هسته ای این بلوک نظامی اطمینان حاصل کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازیورو نیوز، دبیرکل ناتو تاکید کرد: این یک بازدارندگی هسته ای است که کار می کند و ما باید به اطمینان از ایمنی و قابل اعتماد بودن آن ادامه دهیم.

این روشی است که ما بازدارندگی هسته ای خود را در ناتو سازماندهی می کنیم و نباید هیچ کاری برای تضعیف اعتبار آن انجام دهیم.


برچسب ها: ناتو - تهدید - دبیرکل ناتو - تهدید نظامی - استولتنبرگ - نظامی - ینس استولتنبرگ
آخرین اخبار سرویس:

استولتنبرگ: روسیه تهدید نظامی قریب الوقوعی برای اعضای ناتو نیست

استولتنبرگ: روسیه تهدید نظامی قریب الوقوعی برای اعضای ناتو نیست