مطالب مرتبط:
ایجاد 238 هزار فرصت شغلی در کسب و کارهای خرد و کوچک از ابتدای دولت سیزدهم
سه هزار و 300 فرصت شغلی با راه اندازی مجمع یاری گران زندگی در کشور ایجاد شد 
ایجاد 235هزار فرصت شغلی در کسب و کارهای خرد
ایجاد 235 هزار فرصت شغلی در کسب و کارهای خرد
بهره برداری از 8000 طرح صندوق کارآفرینی امید/ایجاد 238 هزار فرصت شغلی در کسب و کارهای خرد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 بهمن 1402 ساعت 14:352024-02-13اقتصادي

ایجاد بیش از 50 هزار فرصت شغلی توسط سازمان فنی و حرفه ای


معاون وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی از ایجاد بیش از 50 هزار فرصت شغلی توسط سازمان آموزش فنی و حرفه ای طی 5 ماهه دوم سال خبر داد و گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون، - معاون وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی از ایجاد بیش از 50 هزار فرصت شغلی توسط سازمان آموزش فنی و حرفه ای طی 5 ماهه دوم سال خبر داد و گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون، 4 میلیون و 600 هزار نفر دوره آموزش مهارتی در کل کشور به ثبت رسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نگاه به نظام طبقه بندی مشاغل در کشورهای پیشرفته ننشان می دهد که در فهرست مهارتهای مورد نیاز برای احراز بسیاری از شغل های تخصصی، مهارت عمومی و تخصصی بیش از مدرک تحصیلی مورد نیاز است.

درحال حاضر در بسیاری از کشورها افراد جویای کار پیش از تحصیل در دانشگاه ها، دوره های مهارتی و فنی و حرفه ای را طی می کنند زیرا آموزش های مهارتی بستر ورود آنها به بازار کار را فراهم می کند.

در کشور ما سازمان آموزش فنی و حرفه‏ ای به عنوان متولی ارائه آموزش ‏های مهارتی غیررسمی نقش موثری در تربیت نیروی انسانی ماهر و مورد نیاز بنگاه های اقتصادی و جذب افراد ماهر به بازار اشتغال دارد.

در همین راستا مهرداد عظیمی ـ معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از ایجاد 50 هزار شغل در 5 ماهه منتهی به پایان سال خبر داده و می گوید: در بازه زمانی کمتر از سه ماه اخیر


برچسب ها: سازمان آموزش فنی و حرفه ای - فنی و حرفه ای - آموزش فنی و حرفه ای - سازمان آموزش فنی - فرصت شغلی - مهارت - رفاه اجتماعی
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد بیش از 50 هزار فرصت شغلی توسط سازمان فنی و حرفه ای

ایجاد بیش از 50 هزار فرصت شغلی توسط سازمان فنی و حرفه ای