مطالب مرتبط:
کرسی آزاداندیشی «انقلاب اسلامی؛ مردم سالاری دینی، انسجام ملی» برگزار می شود
استقلال دانشگاه ها در کرسی های آزاداندیشی رعایت شود
ارسال 800 اثر به نهمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان بوشهر
800 اثر به نهمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان بوشهر ارسال شد
برگزاری مسابقات قرآنی روستایی و عشایری استان بوشهر
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 بهمن 1402 ساعت 11:252024-02-06سياسي

دفاتر رسانه های بوشهر به محل گفت و گو و کرسی آزاداندیشی تبدیل شود


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: دفاتر رسانه ها در سراسر استان بوشهر به محل گفت و گو و کرسی های آزاد اندیشی و مباحثه و سخنرانی تبدیل شود.

- با گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالرحیم افروغ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر پیش از ظهر امروز در آیین اختتامیه نهمین جشنواره رسانه ای استان بوشهر در حسینیه عاشقان ثارالله، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران یک سری مفاهیمی که دنیا فقط از آن دم می زد را مبتنی بر نگاه توحیدی شکل داد.

وی با بیان اینکه آزادی در جهان جز به اسارت گرفتن انسان و تروبج اندیشه های منحرف نیست، افزود: در مکتب امام راحل باز کردن غل و زنجیر از پای انسان و آزادی واقعی را می بینیم.

افروغ، آزادی را یکی از شعارهای مهم انقلاب اسلامی دانست و بیان کرد: نقش رسانه بعنوان ضلع تبیین گر یک مسئله بر همه و جهانیان ثابت می کند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی، آزادی واقعی را به ارمغان آورد، عنوان کرد: آزادی بیان و نظر در انقلاب اسلامی مشاهده می کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر ابراز کرد: اگر جریانی بخواهد به نظام اسلامی و مردم ضربه بزند در مقابل آن ایستادگی می کنیم اما این به معنای نبود آزادی نیست و در چهار دهه اخیر ابن آزادی را نشان داده ایم.


برچسب ها: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی - استان بوشهر - فرهنگ و ارشاد اسلامی - مدیرکل فرهنگ و ارشاد - بوشهر - انقلاب اسلامی - فرهنگ و ارشاد
آخرین اخبار سرویس:

دفاتر رسانه های بوشهر به محل گفت و گو و کرسی آزاداندیشی تبدیل شود

دفاتر رسانه های بوشهر به محل گفت و گو و کرسی آزاداندیشی تبدیل شود