مطالب مرتبط:
اعلام تعداد واجدان شرایط رای دادن در خراسان رضوی فقط از طریق ستاد انتخابات کشور
اگر شرایط و زیرساخت مناسب برای حفظ کرامت بانوان فراهم باشد منعی برای حضور آنها در ورزشگاه ها وجود ندارد
سهم بانوان در حکمرانی و جغرافیای سیاسی سیستان و بلوچستان مناسب نیست
قهرمانی تیم تکواندوی بانوان ایران در جام ریاست فدراسیون جهانی
اهدای 11 نشان «نرجسانه» مسجد مقدس جمکران به بانوان شاخص و تاثیرگذار
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 بهمن 1402 ساعت 12:302024-02-18ورزشي

نیمی از واجدان شرایط رای در سیستان بانوان هستند


معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه زابل گفت: نیمی از واجدان شرایط رای در سیستان بانوان هستند که این ظرفیت باید به بهترین نحو در تحقق فرمان مقام معظم رهبری برای حضور حداکثری در انتخابات پیشرو به میدان آیند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه زابل گفت: نیمی از واجدان شرایط رای در سیستان بانوان هستند که این ظرفیت باید به بهترین نحو در تحقق فرمان مقام معظم رهبری برای حضور حداکثری در انتخابات پیشرو به میدان آیند.

علیرضا ملاشاهی روز یکشنبه(29 بهمن) در نشست با شماری از بانوان تاثیرگذار ورزشکار، هنرمند ،اساتید، نخبگان و گروه های جهادی زابل اظهار کرد: بانوان علاوه بر حضور موثر خود در پای صندوق های رای، در هدایت و مشارکت اعضای خانواده در عرصه انتخابات نقش آفرین هستند.

وی افزود: توسعه و پیشرفت کشور و حل مشکلات و معضلات جامعه نیاز به وضع قوانین قوی و مناسب دارد و لازمه تصویب قوانین متعالی، تشکیل مجلسی کارآمد است و مجلس کارآمد نیز با حضور پرشور و مشارکت آگاهانه و حداکثری شکل می گیرد.

معاون استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی، منزلت و جایگاه بانوان ارتقا یافت و امروز بانوان در عرصه های مختلف فرهنگی و اجتماعی کشور دارای نقشی ممتاز هستند


برچسب ها: استاندار سیستان و بلوچستان - سیستان و بلوچستان - حضور حداکثری در انتخابات - سیستان - فرماندار شهرستان - بانوان - مقام معظم رهبری
آخرین اخبار سرویس:

نیمی از واجدان شرایط رای در سیستان بانوان هستند

نیمی از واجدان شرایط رای در سیستان بانوان هستند