مطالب مرتبط:
گانتز به دنبال براندازی نتانیاهو است
تلاش گانتس علیه نتانیاهو و کابینه اش
گانتز به دنبال براندازی نتانیاهو است
سپرده های 30 درصدی لبریز شد/ تلاش پزشکان برای مهاجرت
وزیر کشور: تلاش دولت رساندن اجناس ارزان به دست مردم است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 بهمن 1402 ساعت 16:002024-02-05بين الملل

تلاش گانتز برای سرنگونی نتانیاهو


رسانه های اسراییلی امروز دوشنبه با اذعان به تعمیق تنش سیاسی در ارکان مختلف رژیم صهیونیستی از برنامه ریزی و تلاش شماری از اعضای کابینه جنگ برای سرنگونی بنیامین نتانیاهو و کابینه او خبر دادند.

- گروه بین الملل خبرگزاری فارس؛ رسانه های اسراییلی امروز در صد و بیست ودومین روز جنگ غزه گزارش دادند که برخی از اعضای کابینه جنگ از جمله وزیر سابق امنیت داخلی بنی گانتز، تلاش دارند وزرا و اعضای کنست از حزب لیکود را برای سرنگونی بنیامین نتانیاهو نخست وزیر و تغییر کابینه وی در دوره پارلمانی کنونی بسیج کنند.

این رسانه ها گزارش دادند که این افراد از جمله گانتز که اکنون عضو کابینه جنگ نیز هست، وزرا و اعضای کنست و حزب لیکود را علیه نتانیاهو تحریک می کنند و نامزدهای مختلفی از حزب لیکود را برای پست نخست وزیری پیشنهاد داده اند.

هرچند که نام گانتز در میان نامزدهای جانشینی نتانیاهو نیست و آنها صرفا به دنبال انتصاب یک نامزد مورد توافق برای یک دوره خاص هستند بدون اینکه بخواهد بعداً برای ریاست حزب لیکود وارد رقابت شود.

  این رسانه ها گزارش دادند که اطرافیان گانتز که در حال حاضر یکی از برجسته ترین سران اپوزیسیون اسراییل به شمار می آید و از زمان تشکیل کابینه فعلی در اواخر سال 2022 تشکیل شده، انتقادات زیادی به آن وارد کرده است.


برچسب ها: نتانیاهو - رسانه های اسراییلی - بنیامین نتانیاهو - کابینه - حزب لیکود - اعضای کابینه - رسانه ها
آخرین اخبار سرویس:

تلاش گانتز برای سرنگونی نتانیاهو

تلاش گانتز برای سرنگونی نتانیاهو