مطالب مرتبط:
فرمول جادویی جانشین کی روش برای قهرمانی قطر در 38 روز!
فخرالدینی جانشین یامگا می شود؟
جانشین رضا درویش مشخص شد؟
فخرالدینی جانشین یامگا در استقلال؟
اولین محک جدی جانشین یحیی برابر شکست دهنده سپاهان!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 بهمن 1402 ساعت 09:222024-02-13بين الملل

کمپبل رسما جانشین وندی شرمن شد


کورت کمپبل که در رسانه های آمریکا به دلیل نقشش در سیاست های حوزه قاره آسیا «سزار آسیا» لقب گرفته، از امروز دوشنبه به عنوان معاون جدید وزیر امور خارجه این کشور کار خود را شروع کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، کورت کمپبل امروز دوشنبه به عنوان مقام شماره دو وزارت امور خارجه آمریکا سوگند یاد کرده و پس از گذشت بیش از شش ماه از کناره گیری وندی شرمن از معاونت وزارت خارجه آمریکا رسما جانشین وی شد.

کورت کمپبل 66 ساله شش روز پیش توانست در رای گیری در مجلس سنا با 92 رای مثبت در برابر 5 رای منفی سناتورها، به عنوان نفر دوم وزارت خارجه آمریکا تایید شود.

 به نوشته پایگاه ایندین اکسپرس ، کمپبل قبل از انتصاب در این سمت به عنوان معاون دستیار رییس جمهور آمریکا و هماهنگ کننده امور هند-اقیانوسیه در شورای امنیت ملی این کشور خدمت کرده است.

کورت کمپبل 66 ساله در جلسه استماع کمیته روابط خارجی سنای آمریکا برای تایید صلاحیتش ، ایران را دشمن راهبردی و متخاصم خواند، با مشروط کردن کمک نظامی آمریکا به رژیم صهیونیستی مخالفت کرد و همچنین خواستار تقویت کمک نظامی به اوکراین در جنگ با روسیه شد.

کمپبل در ژوئن 2009 در دولت باراک اوباما ، رییس جمهور اسبق، به عنوان دستیار امور شرق آسیا و اقیانوسیه وزیر خارجه منصوب شد و در این سمت نقشی کلیدی در استراتژی


برچسب ها: آمریکا - وزارت خارجه آمریکا - کمپبل - وزارت امور خارجه آمریکا - وزارت خارجه - خارجه - امور خارجه
آخرین اخبار سرویس:

کمپبل رسما جانشین وندی شرمن شد

کمپبل رسما جانشین وندی شرمن شد