مطالب مرتبط:
دادگاه لاهه به اشغالگری اسراییل رسیدگی می کند
دادگاه لاهه به اشغالگری اسراییل رسیدگی می کند
آغاز جلسه دادگاه بین المللی لاهه درباره اشغالگری اسراییل/افزایش تلفات ارتش اسراییل به 574 نفر
آغاز جلسه دادگاه بین المللی لاهه درباره اشغالگری اسراییل/افزایش تلفات ارتش اسراییل به 574 نفر/حملات اسراییل به غزه 6 تا 8 هفته دیگر ادامه دارد
آغاز جلسه دادگاه بین المللی لاهه درباره اشغالگری اسراییل/افزایش تلفات ارتش اسراییل به 574 نفر/حملات اسراییل به غزه شش تا هشت هفته دیگر ادامه دارد.
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 بهمن 1402 ساعت 18:352024-02-19بين الملل

تل آویو: دادگاه لاهه برای بررسی اقدامات اسراییل مشروعیت ندارد


دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد این رژیم مشروعیت مناقشه های جاری در دیوان بین المللی دادگستری درباره پیامدهای حقوقی ناشی از سیاست ها و اقدامات صهیونیست ها در اراضی اشغالی فلسطین را به رسمیت نمی شناسد.

- دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد این رژیم مشروعیت مناقشه های جاری در دیوان بین المللی دادگستری درباره پیامدهای حقوقی ناشی از سیاست ها و اقدامات صهیونیست ها در اراضی اشغالی فلسطین را به رسمیت نمی شناسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دفتر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه با صدور بیانیه ای ادعا کرد تل آویو مشروعیت جلسه استماع دیوان بین المللی دادگستری درباره اقدامات رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی فلسطین را به رسمیت نمی شناسد و به مبارزه و مخالفت خود با سمت و سوی نادرستی که در این دیوان در پیش گرفته شده، ادامه می دهد.

در این بیانیه آمده است جلسات استماع دیوان بین المللی دادگستری درباره عواقب قانونی اشغالگری این رژیم صهیونیستی در اراضی فلسطین، تلاشی از سوی فلسطین برای تحمیل راه حل سیاسی بدون مذاکرات است.

در ادامه این بیانیه آمده است رژیم صهیونیستی مشارکت 52 کشور درباره اشغالگری این رژیم در اراضی فلسطین را سیرک رسانه ای می داند و از دیوان بین المللی دادگستری می خواهد از مشارکت این کشورها خودداری کند


برچسب ها: دیوان بین المللی دادگستری - نخست وزیر رژیم صهیونیستی - رژیم صهیونیستی - صهیونیست - دیوان بین المللی - صهیونیستی - اراضی اشغالی
آخرین اخبار سرویس:

تل آویو: دادگاه لاهه برای بررسی اقدامات اسراییل مشروعیت ندارد

تل آویو: دادگاه لاهه برای بررسی اقدامات اسراییل مشروعیت ندارد