مطالب مرتبط:
دولت از ابر پروژه ریلی لرستان حمایت می کند
مسئولیت های دولت و بخش خصوصی برای پیشرفت اقتصادی/ پیشرفت چشمگیر ایران با حمایت صحیح از بخش خصوصی
دولت سیزدهم به حمایت از نخبگان اهتمام جدی دارد
اعتمادسازی در بازار سرمایه با حمایت موثر دولت
مسئولیت های دولت و بخش خصوصی برای پیشرفت اقتصادی/مهم ترین مسئولیت دولت رفع موانع بهبود فضای کسب و کار/حمایت از بخش خصوصی و نظارت بر آن، لازم اما دخالت دولت، خیر
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 بهمن 1402 ساعت 22:412024-01-30سياسي

دولت از ابر پروژه ریلی لرستان حمایت می کند


گزارش خبرگزاری فارس از خرم آباد، داوود منظور امشب در نشست مشترک شورای برنامه ریزی و توسعه لرستان در سالن جلسات اتاق بازرگانی این شهرستان اظهار کرد: ماموریت و وظیفه همه ما در دولت رسیدگی به امورات مردم است، ضمن اینکه افتخار همه مدیران دولت، خدمت گزاری به ملت شریف ایران است.

وی خاطرنشان کرد: هر چه تلاش کنیم پاسخ گوی مردم شریف و غیور و صبور ایران اسلامی نیستیم، مردمی که در مقابل همه فشارها ایستاده و مقاومت کرده اند.

معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به ماموریت جدید رییس جمهور به این مجموعه مبنی بر تحقق عدالت بین استانی، تصریح کرد: برخی استان ها به دلیل عقب ماندگی های تاریخی از سرمایه گذاری های بخش دولتی به اندازه کافی بهره نبرده و طرح های عمرانی در آن ها کمتر اجرا شده است.

منظور بیان داشت: این روند توسعه نامتوازن به سرعت باید اصلاح شود، باید به سمت عدالت بین استانی حرکت کرده و پیشرفت را برای همه فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه این رشد با ایجاد زیرساخت لازم و وضع قوانین بهبود فضای کسب و کار ایجاد می شود، افزود: امروز ظرفیت بخش خصوصی بالا است و این بخش در همه حوزه ها به خوبی می توانند خلق ثروت کرده و موجب فعال کردن تولید و خلاقیت شوند.


برچسب ها: شورای برنامه ریزی و توسعه - سازمان برنامه و بودجه - رییس جمهور - شورای برنامه ریزی - دولت - معاون رییس جمهور - ماموریت
آخرین اخبار سرویس:

دولت از ابر پروژه ریلی لرستان حمایت می کند

دولت از ابر پروژه ریلی لرستان حمایت می کند