مطالب مرتبط:
شغل رویایی، درآمدزایی از علاقه با فرمول 6 مرله ای محمد نیکبخت
استخدام 10 عنوان شغلی در کولر هوایی آبان در فارس
شغل های کاغذی ، اشتغال زایی آماری
استخدام 9 عنوان شغلی در کولر هوایی آبان در فارس
استخدام 7 عنوان شغلی در تهران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 بهمن 1402 ساعت 01:052024-02-11سياسي

شغلی که هنوز شغل نیست!


در آستانه فرارسیدن روز جهانی راهنمایان گردشگری، تثبیت جایگاه رسمی این شغل و به رسمیت شناختن راهنمای تور با وضع قوانین رسمی از جمله بیمه، یکی از اصلی ترین مطالبه های راهنمایان گردشگری به شمار می آید؛ - در آستانه فرارسیدن روز جهانی راهنمایان گردشگری، تثبیت جایگاه رسمی این شغل و به رسمیت شناختن راهنمای تور با وضع قوانین رسمی از جمله بیمه، یکی از اصلی ترین مطالبه های راهنمایان گردشگری به شمار می آید؛ خواسته ای که بیش از دو دهه است روی اجرای آن تاکید می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، برگزاری گردهمایی راهنمایان گردشگری ایران پس از چهار سال وقفه، بهانه ای است تا برخی مشکلات و مطالبات راهنمایان گردشگری یادآوری شود، حرفه ای که هنوز به رسمیت شناخته نمی شود و در سال های اخیر نیز به دلیل رکود گردشگری با چالش جدی خروج متخصصان آن مواجه شده است.

مینا علیزاده، نایب رییس انجمن صنفی راهنمایان گردشگری استان گیلان در تحلیل مشکلات راهنمایان گردشگری، اظهار کرد: اولین گام این است که مشکلات را در چند سطح خارجی، خارجی با اثرپذیری از قوانین داخلی، داخلی و استانی تفکیک کنیم و برای هر سطح، راهکارهای جداگانه ای بیندیشیم.

مهم ترین خواسته های راهنمایان گردشگری ایران نیز بر هیچ کس پوشیده نیست و در یک نگاه کلی شامل این موارد است: امنیت شغلی، بیمه راهنمایا


برچسب ها: گردشگری - رسمی - راهنمای تور - رسمیت - گردشگری ایران - قوانین - مطالبه
آخرین اخبار سرویس:

شغلی که هنوز شغل نیست!

شغلی که هنوز شغل نیست!