مطالب مرتبط:
معاون وزیر جهاد کشاورزی؛ توزیع نهاده دامی مدت دار میان عشایر کشور
توزیع 13 هزار تن نهاده دامی و آرد بین عشایر ایلام در سال جاری
قیمت انواع نهاده های دامی و محصولات کشاورزی 18 بهمن 1402
لیست قیمت انواع نهاده های دامی و محصولات کشاورزی 18 بهمن 1402
وزیر جهاد کشاورزی برای مشکل دامداران از نماینده مجلس تذکر گرفت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 بهمن 1402 ساعت 14:002024-02-07سياسي

معاون وزیر جهاد کشاورزی؛ نهاده دامی مدت دار میان عشایر کشور توزیع می شود


معاون وزیر جهاد کشاورزی از توزیع نهاده دامی میان عشایر کشور خبر داد و گفت: عشایر در قبل دریافت نهاده دامی گوشت قرمز تحویل شرکت پشتیبانی دام می دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، شایان نادری در نشست شورای عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه با کم و کاستی های حوزه عشایری کشور به خوبی آگاه هستیم، گفت: تمام تلاش ما این است که به صورت هدفمند و در راستای رفع مشکلات جامعه عشایری گام برداریم.

معاون وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه 50 دستگاه در سطح کشور وظیفه خدمات رسانی به عشایر را دارند، گفت: نگاه رییس جمهور به جامعه عشایری حمایتی و ویژه است.

وی به بهره مندی عشایر به پنل های خورشیدی تاکید کرد و گفت: سرعت بهره مندی عشایر از پنل های خورشیدی کند است متاسفانه سال قبل یک عدد پنل خورشیدی در سطح استان توزیع نشد در حالی که اعتبارات ویژه ای در وزارت نیرو برای خرید پنل های خورشیدی عشایر در نظر گرفته شده است.

این مسئول در ادامه از سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان به دلیل عدم حضور در جلسه انتقاد کرد و گفت: سازمان برنامه و بودجه اعتبارات پنل های خورشیدی را در اختیار قرار دهد.

نادری در خصوص مشکل سکونتگاه های عشایری گفت: تفاهم نامه ای در خصوص سکونتگاه های عشایری با سازمان منابع طبیعی منعقد می شود.


برچسب ها: عشایر - وزیر جهاد کشاورزی - جهاد کشاورزی - معاون وزیر - نهاده دامی - پنل های خورشیدی - استان کهگیلویه و بویراحمد
آخرین اخبار سرویس:

معاون وزیر جهاد کشاورزی؛ نهاده دامی مدت دار میان عشایر کشور توزیع می شود

معاون وزیر جهاد کشاورزی؛ نهاده دامی مدت دار میان عشایر کشور توزیع می شود