مطالب مرتبط:
وزیر بهداشت با آیت الله نوری همدانی دیدار کرد
آیت الله نوری همدانی: پیشرفت های پزشکی کشور مسرت بخش است
آیت الله نوری همدانی: هزینه های درمانی سنگین بیماران خاص را کاهش دهید
تصاویر/ دیدار وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با آیت العظمی نوری همدانی
شرح حدیث اخلاق از #حضرت_سجاد(ع) توسط حضرت آیت الله خامنه ای
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 بهمن 1402 ساعت 16:302024-02-16سياسي

قدردانی حضرت آیت الله نوری همدانی از اجرای برنامه سلامت خانواده


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، آیت الله حسین نوری همدانی با اشاره به جایگاه رفیع اخلاق و معنویت در حوزه سلامت گفت: رعایت دستورالعمل های بهداشتی و تقویت حوزه بهداشت، - آیت الله نوری همدانی از مراجع عظام تقلید در دیدار وزیر بهداشت که عصر امروز انجام شد، رعایت دستورالعمل های بهداشتی و عمل به توصیه های سلامت محور را موجب ارتقای ظرفیت ها و بهبود عملکرد جامعه دانست.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، آیت الله حسین نوری همدانی با اشاره به جایگاه رفیع اخلاق و معنویت در حوزه سلامت گفت: رعایت دستورالعمل های بهداشتی و تقویت حوزه بهداشت، رمز توسعه پایدار سلامت است.

وی با تقدیر از خدمات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و اقدامات دولت سیزدهم در عرصه سلامت، برای وزیر بهداشت در پیشبرد فعالیت های این حوزه و اجرای سیاست های سلامت آرزوی مزید توفیقات کرد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز در این ملاقات گزارشی از اقدامات وزارت بهداشت در دولت سیزدهم، اجرای برنامه ملی سلامت خانواده و کنگره بین المللی سلامت خانواده در اسفندماه سال جاری در تهران ارائه کرد و گفت: برنامه ملی سلامت خانواده، محور و کلان-برنامه وزارت بهداشت در دولت مردمی است.


برچسب ها: دستورالعمل های بهداشتی - بهداشت - آیت الله حسین نوری همدانی - نوری همدانی - آیت الله نوری همدانی - سلامت - آیت الله
آخرین اخبار سرویس:

قدردانی حضرت آیت الله نوری همدانی از اجرای برنامه سلامت خانواده

قدردانی حضرت آیت الله نوری همدانی از اجرای برنامه سلامت خانواده