مطالب مرتبط:
25درصد نمای ساختمان های پرخطر شهر تهران کامپوزیت حریق زا هستند
24 درصد ساختمان های پرخطر نمای کامپوزیت دارند/ سازمان آتش نشانی به ترکیب «کمیته نما» اضافه شد
اینفوگرافیک | ساختمان های پرخطر تهران به روایت اعداد
استفاده از کامپوزیت در نمای ساختمان های مراکز درمانی و بیمارستانی ممنوع می شود
استفاده از کامپوزیت در نمای ساختمان ممنوع
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 بهمن 1402 ساعت 21:202024-01-28حوادث

25درصد نمای ساختمان های پرخطر شهر تهران کامپوزیت حریق زا هستند


مدیرعامل سازمان آتش نشانی تهران گفت: چه مرجعی این کامپوزیت را تایید کرده چرا که تنها ویژگی آن شعله وری آن است ما به جد با آن مخالفیم و نباید اجرا شود نزدیک به 25 درصد ساختمان های پرخطر شهر تهران از همین نما هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، مهدی بابایی رییس کمیته ایمنی و مدیریت بحران شورای اسلامی شهر تهران در برنامه تهران 20 شبکه 5 تهران گفت: ساختمان گاندی در سال 88 مجوز تخریب نوسازی را دریافت کرد و در سال 92 عملیات ساختمانی آن به پایان رسید رییس کمیته ایمنی و مدیریت بحران شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: در آن زمان این ساختمان مجهز به سیستم اعلام حریق بوده اما در زمان حادثه متاسفانه هیچکدام از سیستم ها فعال نبوده است.

وی افزود: امروز دغدغه اصلی نگهداری و بهره برداری از ساختمان ها است چرا که امروز در زمان صدور جواز تخریب و نوسازی و پایان کار به این موضوع دقت لازم می شود.

بابایی ضمن اشاره به تصویب طرح دو فوریتی در صحن شورا گفت: شهرداری تهران کمیته نما دارد که در آن رسیدگی می شود و آتش نشانی یکی از اعضای آن است.

رییس کمیته ایمنی و مدیریت بحران شورای اسلامی شهر تهران افزود: مسئله مهم این است که وزارتخانه باید لیست مصالح استاندارد را اعلام کند و الزام برای استفاده از مصالح استاندارد وجود داشته باشد.


برچسب ها: ساختمان - شورای اسلامی شهر تهران - تهران - شهر تهران - شورای اسلامی شهر - مدیرعامل سازمان آتش نشانی - مدیریت بحران
آخرین اخبار سرویس:

25درصد نمای ساختمان های پرخطر شهر تهران کامپوزیت حریق زا هستند

25درصد نمای ساختمان های پرخطر شهر تهران کامپوزیت حریق زا هستند