مطالب مرتبط:
افتتاح 100 مسکن مددجویی در دهه مبارک فجر
توقف شاخص بورس زیر خط 2 میلیون و 100 هزار واحد
جریمه 100 میلیونی استقلال تایید شد
رضایی: انقلاب اسلامی حسن ختام 100 سال مبارزه ملت ایران بود
جریمه 100 میلیونی استقلال تایید شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 بهمن 1402 ساعت 03:002024-02-07پزشكي

کنترل 100 پهپاد به دست تنها یک نفر!


نتایج یک مطالعه چهار ساله به تازگی توسط پژوهشگران دانشگاه ایالتی اورگان منتشر شده است تا نشان دهد چگونه یک انسان می تواند به تنهایی 100 پهپاد را کنترل کند.

- نتایج یک مطالعه چهار ساله به تازگی توسط پژوهشگران دانشگاه ایالتی اورگان منتشر شده است تا نشان دهد چگونه یک انسان می تواند به تنهایی 100 پهپاد را کنترل کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پژوهشگران دانشگاه ایالتی اورگان(OSU) به تازگی مطالعه ای را منتشر کرده اند که نشان می دهد این امکان وجود دارد که یک نفر به تنهایی 100 پهپاد یا بیشتر را فرماندهی کند.

به نقل از آی ای، این مطالعه که در مجله Field Robotics منتشر شد، نشان داد که چگونه یک نفر می تواند بدون اینکه در معرض اختلال قرار بگیرد، بر ربات های زمینی و هوایی خودمختار نظارت کند.

به گفته پژوهشگران دانشگاه ایالتی اورگان، این یافته ها گامی مهم به سمت استفاده کارآمد و اقتصادی از گروه پهپادها در نقش های مختلف، از اطفاء حریق گرفته تا تحویل بسته ها و واکنش به بلایای طبیعی در محیط های شهری را نشان می دهد.

جولی آدامز از کالج مهندسی دانشگاه ایالتی اورگان گفت: ما هنوز استفاده از تعداد زیادی از پهپادهای مخصوص تحویل کالاها را در ایالات متحده نمی بینیم، اما شرکت هایی هستند که آنها را در کشورهای دیگر مستقر کرده اند.


برچسب ها: پژوهشگران - دانشگاه - پهپاد - مطالعه - اورگان - منتشر - تنهایی
آخرین اخبار سرویس:

کنترل 100 پهپاد به دست تنها یک نفر!

کنترل 100 پهپاد به دست تنها یک نفر!