مطالب مرتبط:
امام جمعه قزوین: بازگشت کالای صادراتی خسارتی جبران ناپذیر به دنبال دارد
اسلام حقیقی توسط امام خمینی(ره) به جهان و آفریقا رسید
امام جمعه خرم آباد: انتخابات پرشور امنیت آفرین است
امام جمعه تبریز: مثل کوه پشت استاندار هستیم
دیدار معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار با امام جمعه پلدختر
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 بهمن 1402 ساعت 07:352024-01-24سياسي

امام جمعه قزوین: «زن» در نگاه اسلام رکن اصلی خانواده است


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین در دیدار جمعی از مدیران حوزه های علمیه خواهران و برادران استان گفت: «زن» در نگاه اسلام رکن اصلی خانواده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، آیت الله عبدالکریم عابدینی در دیدار جمعی از مدیران حوزه های علمیه خواهران و برادران که به مناسبت ایام میلاد امیرالمؤمنین (ع) انجام شد، ضمن تبریک ایام رجبیه اظهار کرد: پدر و مادر حقیقی مؤمنین امیرالمؤمنین (ع) و حضرت زهرا (س) هستند، اگر ما بخواهیم به زندگی متعالی و اهدافی که خدای متعال در زندگی تعریف کرده برسیم، باید الگوی حقیقی این معنا را داشته باشیم.

وی ادامه داد: الگوی حقیقی این معنا پیامبر (ص) است که حضرت نیز همه زحماتشان را در امیرالمؤمنین (ع)، حضرت زهرا (س) و این خانواده به نمایش در آورده اند، در حقیقت برای ساختن تمدن جهانی که با امام زمان (عج) جهانگیر و فراگیر می شود، الگویی تحت عنوان خانواده ارائه شده است.

تمدن جهانی و اسلامی از خانه و خانواده شروع می شود امام جمعه قزوین عنوان کرد: اگر ما خانواده را از تمدن اسلامی جدا کنیم، تمدنی باقی نمی ماند، چون تمدن جهانی و اسلامی از خانه و خانواده شروع می شود، بنابراین این دو الگو برای ساختن تمدن جهانی است، تمدن جهانی هم بدون اهداف الهی معنایی ندارد.


برچسب ها: حوزه های علمیه خواهران - امیرالمؤمنین - خواهران و برادران - امام جمعه قزوین - حوزه های علمیه - نماینده ولی فقیه در استان - خانواده
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه قزوین: «زن» در نگاه اسلام رکن اصلی خانواده است

امام جمعه قزوین: «زن» در نگاه اسلام رکن اصلی خانواده است