مطالب مرتبط:
سرپرست سازمان جهاد دانشگاهی گیلان منصوب شد
عدم اشتیاق دولت برای احیای معدن متروکه مشخص شد
چهاردهمین جشنواره فیلم فجر استان اصفهان آغاز بکار کرد
آغاز اجرای طرح احیای زیستگاه آبزیان بومی خلیج فارس + تصویر
استخدام بازاریاب و ویزیتور در آریو الکترونیک هما در اصفهان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 بهمن 1402 ساعت 09:052024-02-06فرهنگي

مأموریت جهاد دانشگاهی واحد اصفهان، احیای هنر است/ اصفهان باید به اصل خود بازگردد


رییس جهاد دانشگاهی واحد اصفهان با بیان اینکه DNA اصفهان، غیرقابل کپی و مزیت رقابتیِ منحصربه فرد و ممتاز اصفهان، فرهنگ و هنر است، گفت: نباید اجازه داد تا جریان هنری شهر اصفهان منقطع شود بلکه باید ارزش هایش را کشف کرده و آن را تبیین و تکثیرکنیم.

- ایسنا/اصفهان رییس جهاد دانشگاهی واحد اصفهان با بیان اینکه DNA اصفهان، غیرقابل کپی و مزیت رقابتیِ منحصربه فرد و ممتاز اصفهان، فرهنگ و هنر است، گفت: نباید اجازه داد تا جریان هنری شهر اصفهان منقطع شود بلکه باید ارزش هایش را کشف کرده و آن را تبیین و تکثیرکنیم.

محمدزاهد شفیعی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در برندسازی برای هر شهر، غایت و مأموریتی تعریف شده که از آن با عنوان فلسفه وجودی شهرها یاد می شود.

درواقع، هر شهری دارای یک فلسفه وجودی است و بر مبنای مانیفستی شکل گرفته که همان غایت ویژه شهرها است؛ ازاین رو باید به این موضوع موردتوجه کرد که ما در آینده چه جایگاه خواهیم داشت؟ رییس جهاد دانشگاهی واحد اصفهان این پرسش را مطرح کرد که چالش های شهرهای جدید جهان چیست؟ او سپس به پرسش خود چنین پاسخ داد: این شهرها به لحاظ سخت افزاری تقریباً کامل بوده، اما فاقد هویت اند.

او با تأکید بر اینکه شهرها از دو دارایی اصلی و ممتاز برخوردارند، گفت: ازجمله دارایی های اصلی می توان به زیرساخت، جاده، ساختمان


برچسب ها: جهاد دانشگاهی واحد اصفهان - اصفهان - جهاد دانشگاهی - رییس جهاد دانشگاهی - منحصربه فرد - فرهنگ و هنر - شهر اصفهان
آخرین اخبار سرویس:

مأموریت جهاد دانشگاهی واحد اصفهان، احیای هنر است/ اصفهان باید به اصل خود بازگردد

مأموریت جهاد دانشگاهی واحد اصفهان، احیای هنر است/ اصفهان باید به اصل خود بازگردد