مطالب مرتبط:
اعتبار 20 میلیون تومانی خرید کالا برای کارمندان دولت + فیلم
اختصاص 5 میلیارد اعتبار توسط بنیاد مستضعفان به نهادهای حمایتی درگزین
شرایط دریافت اعتبار 20 میلیون تومانی برای کارمندان دولت
اعتبار 20 میلیون تومانی خرید کالا برای کارمندان دولت + جزییات
سه پروژه صنعتی گیلان با 9 هزار و 700 میلیارد ریال اعتبار بهره برداری شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 بهمن 1402 ساعت 18:352024-02-01سياسي

اعتبار 304 میلیارد تومانی برای جلوگیری از طوفان شن در ریگان


با توجه به وزش طوفان شن، خشکسالی و مخاطرات، 2 هزار و 50 هکتار تثبیت شن های روان و ایجاد کمربند سبز را با اعتبار 304 میلیارد تومان داریم که از دهه فجر اجرایی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ریگان، مراد آبیار امروز 12 بهمن ماه در نشست خبری ضمن گرامیداشت چهل وپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران تنها نظامی سیاسی است که اصل انقلاب خود را به رأی مردم گذاشت و با 98 درصد رأی موافق کار خود را آغاز کرد و تمام ساختارهای نظام جمهوری اسلامی با رأی مستقیم و غیرمستقیم مردم صورت می گیرد.

فرماندار ریگان با اشاره به نقش بی بدیل و موثر مردم در انتخابات افزود: دو گروه به انتخابات چشم دوخته اند، گروه اول جبهه مقاومت است که نگاهشان به انتخابات ایران است و گروه دوم بدخواهان و دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران هستند که دنبال حضور کمرنگ مردم هستند اما مطمئناً مردم با حضورشان مشت محکمی بر دهان دشمن خواهند زد.

وی در ادامه با اشاره به وضعیت شهرستان ریگان در حوزه زیرساخت ها بیان کرد: از سال گذشته تاکنون 18 مدرسه به بهره برداری رسیده است.

وی افزود: در حوزه منابع طبیعی با توجه به وزش طوفان شن، خشکسالی و مخاطرات، 2 هزار و 50  هکتار تثبیت شن های روان و ایجاد کمربند سبز با اعتبار 304 میلیارد تومان را داریم که از دهه فجر اجرایی می شود.


برچسب ها: جمهوری اسلامی - جمهوری اسلامی ایران - نظام جمهوری اسلامی - میلیارد تومان - انتخابات - اسلامی - به گزارش خبرگزاری فارس
آخرین اخبار سرویس:

اعتبار 304 میلیارد تومانی برای جلوگیری از طوفان شن در ریگان

اعتبار 304 میلیارد تومانی برای جلوگیری از طوفان شن در ریگان