مطالب مرتبط:
دستگیری قاتل نوجوان 14ساله در خرمشهر (23 بهمن 1402)
زن 18 ساله قربانی سوء ظن شوهرش شد؛ دستگیری قاتل پس از بازگشت به صحنه جرم
دستگیری قاتل شهروند شاهین شهری در کمتر از 12 ساعت
زن جوان قربانی سوء ظن شوهرش شد؛ دستگیری قاتل در صحنه جرم
دستگیری قاتل رییس کانون مداحان شاهین شهر
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 بهمن 1402 ساعت 20:462024-02-12حوادث

دستگیری قاتل متواری در بندرلنگه


فرمانده انتظامی هرمزگان ازاشرافیت اطلاعاتی و سرعت عمل پلیس بندرلنگه در شناسایی و دستگیری قاتل فراری در کمتر از 12 ساعت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان، امروز، اظهار داشت: مأموران انتظامی بخش شیبکوه شهرستان بندرلنگه در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره نزاع جمعی و قتل عمد در بندرچارک، بلافاصله موضوع را در دستور کار قرار دادند.

  وی افزود: مأموران با تشکیل اکیپی به محل اعزام که در تحقیقات میدانی به عمل آمده مشخص شد تعداد 7 نفر  که در یک منزل مسکونی در کنار یکدیگر حضور داشته اند و سه نفر از آنان به علت اختلافات شخصی با یکدیگر درگیر شده اند که در این درگیری یکی از عاملان درگیری با ضربات چاقو به قتل می رسد.

  این مقام ارشد انتظامی استان با بیان اینکه عاملان درگیری از محل متواری شده بودند، اظهار داشت: با توجه به حساسیت موضوع، با تلاش همه جانبه کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان نهایتا در کمتر از 12 ساعت پس از وقوع قتل مخفیگاه قاتل اصلی متواری که در منزل یکی از اقوام خود در یکی از محلات حاشیه ای شهرستان مخفی شده بود شناسایی و درعملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیرشد.


برچسب ها: فرمانده انتظامی هرمزگان - فرمانده انتظامی - انتظامی - بندرلنگه - دستگیری قاتل - به گزارش خبرگزاری فارس - درگیر
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری قاتل متواری در بندرلنگه

دستگیری قاتل متواری در بندرلنگه