مطالب مرتبط:
رهبر انقلاب: مهم ترین وظیفه دولت بهبود فضای کسب و کار و برطرف کردن موانع آن است/ رشد چشمگیر بنگاه های تولیدی بزرگ
رهبر انقلاب: مهم ترین وظیفه دولت بهبود فضای کسب و کار و برطرف کردن موانع آن است/ رشد چشمگیر بنگاه های تولیدی بزرگ + فیلم
اعطای تسهیلات قرض الحسنه به مناسبت دهه فجر به مددجویان |بریز بپاش دولت برای مددجویان بهزیستی
فرماندار: اسلامشهر از تمام ظرفیت های خود برای کمک به رونق تولید استفاده می کند
فرماندار اسلامشهر: از ظرفیت هایمان برای کمک به رونق تولید استفاده می کنیم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 بهمن 1402 ساعت 15:452024-01-30سياسي

شهبازی: دولت با دادن تسهیلات به بنگاه های کوچک باعث رونق تولید و کسب وکار شود


عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: باید نقدینگی به سمت تولید تزریق شود چون رونق تولید باعث مهار تورم می شود؛ اتفاقی که تاکنون رخ نداده و نقدینگی در جاهای دیگری هزینه شده است.

- عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: باید نقدینگی به سمت تولید تزریق شود چون رونق تولید باعث مهار تورم می شود؛ اتفاقی که تاکنون رخ نداده و نقدینگی در جاهای دیگری هزینه شده است.

علیرضا شهبازی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با فعالان اقتصادی و تولید کنندگان گفت: مقام معظم رهبری در طول سال های اخیر شعار هر سال را مرتبط با موضوعات اقتصادی، رفع موانع تولید و اقتصاد تعیین کردند که در پایان هر سال هم از اقدامات مدیران و مسئولان در عمل به وظایف شان گلایه داشتند.

وی ادامه داد: یکی از گلایه های تولیدکنندگان صدور مجوزهاست مبنی بر این که دیگر صدور مجوزها ارتباطی به تحریم ندارد که چنین موانعی سر راه آنها قرار می گیرد و این که باید موانع برطرف شود چون نتیجه رونق کسب و کار ایجاد اشتغال و بهبود وضعیت اقتصادی کشور است.

نماینده نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت در همین راستا لازم است علاوه بر حل مشکل صدور مجوزها اقداماتی برای تزریق منابع به تولیدکنندگان به خصوص بنگاه های خرد و متوسط صورت گیرد.


برچسب ها: کمیسیون برنامه و بودجه مجلس - کمیسیون برنامه و بودجه - تولید - عضو کمیسیون برنامه - مجلس شورای اسلامی - رونق تولید - نقدینگی
آخرین اخبار سرویس:

شهبازی: دولت با دادن تسهیلات به بنگاه های کوچک باعث رونق تولید و کسب وکار شود

شهبازی: دولت با دادن تسهیلات به بنگاه های کوچک باعث رونق تولید و کسب وکار شود