مطالب مرتبط:
5 شرکت در صف عرضه اولیه بورس تهران
5 شرکت در صف عرضه اولیه بورس تهران قرار دارند
5 شرکت در صف عرضه اولیه بورس تهران/ عرضه اولیه «شستان» به کجا رسید؟
5 شرکت در صف عرضه اولیه بورس تهران
عرضه اولیه شرکت فولاد سیرجان و شرکت ذوب آهن بیستون در بورس
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 بهمن 1402 ساعت 12:502024-02-09اقتصادي

5 شرکت در صف عرضه اولیه بورس


معاون شرکت بورس اوراق بهادار تهران به پذیرش 15 شرکت در بورس از ابتدای سال جاری تاکنون اشاره کرد و گفت: پنج شرکت در مرحله عرضه اولیه قرار دارند که اگر شرایط بازار اجازه دهد مراحل عرضه اولیه را طی خواهیم کرد.

- معاون شرکت بورس اوراق بهادار تهران به پذیرش 15 شرکت در بورس از ابتدای سال جاری تاکنون اشاره کرد و گفت: پنج شرکت در مرحله عرضه اولیه قرار دارند که اگر شرایط بازار اجازه دهد مراحل عرضه اولیه را طی خواهیم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدامین قهرمانی به آخرین جزییات درج نماد شرکت سرمایه گذاری تجاری شستان در بازار سهام اشاره و اظهار کرد: نماد این شرکت روز دوشنبه (16 بهمن ماه) در بورس تهران درج شد.

وی به اقداماتی که باید برای عرضه اولیه شرکت سرمایه گذاری تجاری شستان در دستور کار قرار گیرد، تاکید کرد و گفت: این شرکت باید در ابتدا توکن مورد نیاز را از سازمان دریافت و اطلاعات مالی را در سامانه کدال افشا کند.

قهرمانی خاطرنشان کرد: در ادامه این اقدامات، باید موضوع مربوط به ارزش گذاری انجام و سهام شرکت پس از برگزاری جلسه معارفه عرضه اولیه شود.

سرپرست معاونت ناشران و اعضا شرکت بورس اوراق بهادار تهران به سنا گفت: سرمایه فعلی شرکت شستان بالغ بر 25 همت است و در واقع جزو بزرگترین شرکت هایی است که عرضه اولیه آن در بورس تهران انجام می شود.


برچسب ها: عرضه اولیه - شرکت - بورس اوراق بهادار تهران - شرکت بورس اوراق بهادار - بورس اوراق بهادار - بورس - عرضه
آخرین اخبار سرویس:

5 شرکت در صف عرضه اولیه بورس

5 شرکت در صف عرضه اولیه بورس