مطالب مرتبط:
74 درصد جمعیت کشور  تحت پوشش بیمه هستند/تشکیل 95 هزار پرونده زوجین نابارور
دوره  با جمعیت زندگی جریان دارد برگزار می شود
تخلیه 8 هزار آواره فلسطینی از مقر جمعیت هلال احمر فلسطین
کمبود آب، معضل نیمی از جمعیت افغانستان
74 درصد جمعیت کشور تحت پوشش بیمه هستند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 بهمن 1402 ساعت 12:102024-02-06پزشكي

رونمایی از عروسک های نماد جوانی جمعیت در هرمزگان


مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: عروسک های «دادا و کاکا»، نماد فرزندآوری و جوانی جمعیت در هرمزگان، به مناسبت عید سعید مبعث رونمایی شد.

- ایسنا/هرمزگان مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: عروسک های دادا و کاکا ، نماد فرزندآوری و جوانی جمعیت در هرمزگان، به مناسبت عید سعید مبعث رونمایی شد.

رویا جهانگیری امروز (هفدهم بهمن ماه)، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این عروسک ها با هدف ترویج فرزندآوری، دوری از تک فرزندی، تأثیرگذاری بر مخاطبان کودک و نوجوان و مطالبه آن ها از پدر و مادر برای داشتن دادا (خواهر) و کاکا (برادر)، ازسوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان طراحی و ساخته شده است و مقرر است با حضور در جشن های دهه فجر خانواده ها را نسبت به داشتن فرزند بیشتر ترغیب کند.

وی تاکید کرد: باتوجه به اهمیت افزایش جمعیت که از مسائل حیاتی کشور است، لازم است که در این زمینه فرهنگ سازی بیشتری صورت بگیرد؛ در این راستا دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان عروسک های دادا و کاکا را طراحی کرده است.

جهانگیری اظهار کرد: در نظر داریم که در مراحل بعدی با استفاده از نمادهای جوانی جمعیت، شخصیت های نمایشی و کارتونی درجهت تاثیرگذاری بیشتر تولید و منتشر کنیم.


برچسب ها: دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان - دانشگاه علوم پزشکی - هرمزگان - دانشگاه علوم - عروسک ها - مدیر روابط عمومی - علوم پزشکی
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از عروسک های نماد جوانی جمعیت در هرمزگان

رونمایی از عروسک های نماد جوانی جمعیت در هرمزگان