مطالب مرتبط:
اصلاح طلبان رسما وارد عرصه انتخابات شدند
تایید صلاحیت 35 واجدین شرایط دیگر انتخابات در مازندران
امام جمعه تبریز: بچه ها روز انتخابات را به اولیای خود یادآوری کنند
وحیدی: دعوت مردم به انتخابات 11 اسفند وظیفه رسانه ها و جریان های سیاسی است
شمار داوطلبان انتخابات مجلس در سمنان با تایید صلاحیت 9 نفر به 120 نفر رسید
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 بهمن 1402 ساعت 08:552024-01-23سياسي

روشنگری، مهم ترین رسالت دانشجویان در عرصه انتخابات است


رییس دانشگاه پیام نور استان قم گفت: مهمترین رسالت دانشجویان در عرصه انتخابات روشنگری به دور از هرگونه جنجال و هیاهوهای سیاسی و جناحی است.

- ایسنا/قم رییس دانشگاه پیام نور استان قم گفت: مهمترین رسالت دانشجویان در عرصه انتخابات روشنگری به دور از هرگونه جنجال و هیاهوهای سیاسی و جناحی است.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر رجب اکبرزاده در گفت وگو با ایسنا عنوان کرد: دانشگاه ها قلب تپنده یک کشور هستند و مطمئنا دانشگاهیان اعم از اساتید، دانشجویان و نخبگان می توانند تأثیر بسزایی در حضور حداکثری مردم در انتخابات داشته باشند.

وی افزود: اساتید و دانشجویان می توانند به عنوان قشر فرهیخته و سفیران بیداری با آگاهی بخشی به جامعه، اقشار مختلف را به حضور پرشور در انتخابات دعوت کنند، از آنجایی که دانشگاه نقش مهمی در ایجاد فضای انتخاباتی در کشور دارد ما همه امکانات دانشگاه را برای انتخابات پرشور به کار گرفته ایم و امیدواریم بتوانیم با ایجاد بستری مناسب به خواسته مقام معظم رهبری درخصوص مشارکت حداکثری در انتخابات جامه عمل بپوشانیم.

رییس دانشگاه پیام نور استان قم تصریح کرد: دانشگاه پیام نور قم از طریق برگزاری کرسی های آزاد اندیشی، نشست های مختلف سیاسی برای دانشجویان برگزاری بیش از 100 کارگاه بصیرت افزایی از آغاز سال 1402 جهت اساتید و دانشجویان


برچسب ها: رییس دانشگاه پیام نور استان - انتخابات - دانشجویان - دانشگاه - رییس دانشگاه پیام نور - دانشگاه پیام نور - رییس دانشگاه
آخرین اخبار سرویس:

روشنگری، مهم ترین رسالت دانشجویان در عرصه انتخابات است

روشنگری، مهم ترین رسالت دانشجویان در عرصه انتخابات است