مطالب مرتبط:
احتمال فزاینده تنش های پلکانی و غیر قابل پیش بینی بین ایران و آمریکا/مهم ترین مطالبه اقتصادی رهبر انقلاب از دولت/ائتلاف سه گانه اصلاح طلبان، روحانی و لاریجانی به روایت ایران
4 راهکار برای پررنگ تر شدن نقش بازار سرمایه در تامین مالی بنگاه های اقتصادی
مسئولیت های دولت و بخش خصوصی برای پیشرفت اقتصادی
روایت زنان جنگ دیده و «دست ناپیدا»
نقش کلیدی 14هواپیمای جاسوسی اسراییل در جنگ غزه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 بهمن 1402 ساعت 15:002024-01-31سياسي

نقش ادبیات در جنگ اقتصادی، روایت پیشرفت است


محمد حکم آبادی نویسنده کتاب «عملیات احیا» که امسال در بخش مستندنگاری جایزه جلال آل احمد تقدیر شد از «روایت پیشرفت» و وضعیت این حوزه گفت.

او اظهار کرد: - محمد حکم آبادی نویسنده کتاب عملیات احیا که امسال در بخش مستندنگاری جایزه جلال آل احمد تقدیر شد از روایت پیشرفت و وضعیت این حوزه گفت.

او اظهار کرد: مهم ترین شخصیتی که در این حوزه ادبیات سازی می کند، مقام معظم رهبری است.

محسن فاطمی نژاد: تنها تأسّفی که من دارم این است که این پیشرفتها برای مردم توضیح داده نشده و مطمئنّاً اکثر افراد کشورمان از این تلاشهایی که انجام گرفته و توفیقاتی که به دست آمده و ابتکاراتی که از نیروهای انسانی نخبه ما سر زده، بی اطّلاعند.

این بخش آغازین صحبت های رهبر معظم انقلاب در دیدار تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی است که دقیقاً یک روز بعد از بازدید چهارساعته ایشان از نمایشگاه توانمندی های تولید داخلی در محل حسینیه امام خمینی(ره) انجام شد.

بیان این جملات آن هم در بخش ابتدایی سخنرانی رهبر انقلاب نشان می دهد که یکی از مهم ترین کشمکش های حوزه پیشرفت در کنار همه مسائل نرم افزاری و سخت افزاری اش، خودِ مسئله روایت آن است.

به همین جهت تصمیم گرفتیم در مجموعه گفت وگوهایی با صاحب نظران در این حوزه، روایت پیشرفت و چالش های پیش روی آن را مورد بحث و بررسی قرار دهیم.


برچسب ها: جایزه جلال آل احمد - محمد حکم آبادی - پیشرفت - نویسنده کتاب - جلال آل احمد - مستندنگاری - نمایشگاه توانمندی های
آخرین اخبار سرویس:

نقش ادبیات در جنگ اقتصادی، روایت پیشرفت است

نقش ادبیات در جنگ اقتصادی، روایت پیشرفت است