مطالب مرتبط:
رییس ستاد انتخابات خوزستان: تعداد شعبه های اخذ رای استان 12 درصد افزایش یافت
رییس ستاد انتخابات خوزستان: تعداد شعب اخذ رای در استان 12 درصد افزایش یافته است.
148 شعبه اخذ رای در آبادان پیش بینی شد
ایلان ماسک در انتخابات آینده به بایدن رای نمی دهد
برگزاری نخستین همایش مجریان انتخابات کهگیلویه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 بهمن 1402 ساعت 20:502024-01-22سياسي

برگزاری انتخابات در سه هزار و 624 نقطه اخذ رای در لرستان


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان گفت: سه هزار و 624 نقطه اخذ رای برای برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری در این استان آماده می شود.

- ایسنا/لرستان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان گفت: سه هزار و 624 نقطه اخذ رای برای برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری در این استان آماده می شود.

احسان یاوری امروز، دوشنبه 2 بهمن در جلسه ی کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان، عنوان کرد: در صورت مشاهده جانبداری عوامل برگزار کننده در انتخابات با آنان برخورد خواهد شد.

وی با تاکید بر حفظ آرمان های انقلاب اسلامی اظهار کرد: اخلاص در عمل مسوولان و اصحاب رسانه در راستای ترغیب مردم به مشارکت در انتخابات تاثیرگذار است.

معاون استاندار افزود: دستاورد دولت، خدمات نظام جمهوری اسلامی است که دشمن تلاش می کند این خدمات نادیده گرفته شود بنابراین رسانه ها از تعریف و تمجید مسوولان پرهیز کرده اما اقدامات انجام شده را برای مردم بیان کنند.

یاوری با تاکید بر اینکه خبرنگاران در خط مقدم قرار دارند و با قلم خود حقانیت نظام را ثابت می کنند، ادامه داد: سامانه شفافیت مالی انتخابات راه اندازی شده است و چنانچه نامزدهای انتخاباتی هزینه های تب


برچسب ها: انتخابات - انتخابات مجلس شورای اسلامی - انتخابات خبرگان رهبری - مجلس شورای اسلامی - استان - استاندار لرستان - انتخابات مجلس
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری انتخابات در سه هزار و 624 نقطه اخذ رای در لرستان

برگزاری انتخابات در سه هزار و 624 نقطه اخذ رای در لرستان