مطالب مرتبط:
دستگیری چهار نفر اعضای یک خانواده سارق در بجنورد
در پی اختلاف خانوادگی در کرمان 12 نفر از اعضای یک خانواده به قتل رسیدند
اختلافات خانوادگی منجر به قتل 12 نفر از اعضای یک خانواده در فاریاب شد
اختلاف خانوادگی و قتل 12 نفر در فاریاب کرمان / دادگستری کرمان: قاتل فردی 30 ساله بود / او با سلاح کلاشنیکف 12 نفر از اعضای خانواده خود از جمله پدر، برادر و زن برادر را به قتل رساند / این فرد در حال حاضر متواری است / حادثه در روستای مزرعه و امام ادوری رخ داده
اختلافات خانوادگی منجر به قتل 12 نفر از اعضای یک خانواده در فاریاب شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 بهمن 1402 ساعت 12:552024-02-17حوادث

دستگیری اعضای باند خانوادگی سرقت مغازه در بجنورد


با انجام اقدامات فنی و پلیسی مأموران چهار نفر اعضای باند خانوادگی که به شکل حرفه ای اقدام به پرت کردن حواس فروشنده و سرقت اموال مغازه می کردند را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه آن ها را دستگیر کردند.

- سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان بجنورد از دستگیری چهار نفر اعضای یک خانواده که اقدام به سرقت از مغازه ها می کردند، خبر داد.

سرهنگ محمد گل محمدزاده در گفت وگو با مهر اظهار کرد: در پی اعلام شکایت یکی از شهروندان بجنوردی مبنی بر سرقت اموال مغازه موضوع در دستور کار مأموران کلانتری 11 و یگان امداد بجنورد قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مأموران چهار نفر اعضای باند خانوادگی که به شکل حرفه ای اقدام به پرت کردن حواس فروشنده و سرقت اموال مغازه می کردند را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه آن ها را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهمان به چهار فقره سرقت مشابه اعتراف نمودند و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند از صاحبان مغازه خواست تا با نصب دوربین مداربسته و استفاده از نگهبان در فروشگاه های بزرگ از وقوع این قبیل سرقت ها جلوگیری کنند.


برچسب ها: اقدام - مغازه - خانوادگی - دستگیر - بجنورد - سرقت - فرماندهی انتظامی
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری اعضای باند خانوادگی سرقت مغازه در بجنورد

دستگیری اعضای باند خانوادگی سرقت مغازه در بجنورد