مطالب مرتبط:
نمایندگان رشت نه برنامه ای برای توسعه سواحل دارند و نه توانایی جذب سرمایه گذار!
استخدام کارشناس احراز کیفیت در داروسازی کاسپین تامین در رشت
استخدام کمک انباردار در اتحاد طلایی آسیا A.G.U در رشت
استخدام کارشناس منابع انسانی در صنعت فیبر وینا در رشت
قیمت طلا و سکه در بازار رشت امروز شنبه 14 بهمن 1402
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 بهمن 1402 ساعت 16:002024-02-03سياسي

برخی برای هوشمندسازی در شهرداری رشت مقاومت می کنند


رییس شورای اسلامی شهر رشت با تاکید بر اجرایی شدن هوشمندسازی در شهرداری گفت: متاسفانه مقاومت های پیدا و پنهانی از سوی برخی از افراد در بدنه شهرداری رشت پیرامون اجرای هوشمندسازی مشاهده می شود که قابل تامل است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، محمد حسین واثق کارگرنیا رییس شورای اسلامی شهر رشت بعدازظهر امروز در جلسه کارگروه هوشمندسازی خدمات شهرداری در ساختمان جلسات شورای رشت اظهار کرد: با الکترونیکی شدن کامل وظایف شهرداری از وقوع بسیاری از رانت ها و فسادها جلوگیری می شود.

  وی با تاکید به اینکه باید هوشمندسازی در بدنه شهرداری مورد توجه قرار گیرد، افزود: متاسفانه مقاومت های پیدا و پنهانی از سوی برخی از افراد در بدنه شهرداری رشت مشاهده می شود که قابل تامل است.

  رییس شورای اسلامی شهر رشت با تاکید به اینکه هوشمندسازی اقدامات شهرداری رشت سالهاست که مطرح است، تصریح کرد: در این دوره از عمر شورا و با حضور شوقی در جایگاه شهردار رشت این مهم در اولویت قرار گرفت و خوشبختانه با رونمایی از سامانه هایی با همت سازمان فاوا شهرداری رشت، گام های خوبی در این زمینه برداشته شده و تاکید داریم هر چه سریعتر باید تمامی اقدامات شهرداری رشت بصورت الکترونیکی اجرایی شود.


برچسب ها: هوشمندسازی - رییس شورای اسلامی شهر - شهرداری - شورای اسلامی شهر رشت - شورای اسلامی شهر - شهرداری رشت - شورای اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

برخی برای هوشمندسازی در شهرداری رشت مقاومت می کنند

برخی برای هوشمندسازی در شهرداری رشت مقاومت می کنند