مطالب مرتبط:
پروژه 680 واحدی دولت آباد کرمانشاه سال آینده تحویل متقاضیان می شود
مراسم اربعین شهدای حمله تروریستی کرمان 20 بهمن ماه برگزار می شود 
صفحه نخست روزنامه های یکشنبه پانزدهم بهمن ماه
وضعیت هوای فردا دوشنبه 16 بهمن ماه 1402
17 بهمن ماه منتظر این یارانه 100 هزار تومانی باشید
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 بهمن 1402 ساعت 16:402024-02-04اقتصادي

بهمن ماه، زمان اتمام پروژه 680 واحدی دولت آباد


مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت: تا بهمن ماه سال آینده تا مرحله سفت کاری و نمای پروژه 680 واحدی «دولت آباد» به پایان رسیده و تحویل متقاضیان می شود.

- رامین الماسی مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در کرمانشاه با اشاره به اینکه این پروژه به تازگی کار خود را شروع کرده اما با سرعت زیاد به پیش می رود اظهار کرد: این پروژه قرار است تا سال آینده 680 خانوار کرمانشاهی را خانه دار کند.

وی افزود: این پروژه در زمینی به مساحت 17 هکتار آغاز به کارکرده و اجرای آن بر اساس یک طرح جدید خواهد بود که کرمانشاه مبدع و پایلوت اجرای آن است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه در خصوص نحوه اجرای این پروژه و ساخت واحدهای آن تصریح کرد: در طرح مسکن مهر، شاهد ساخت و اجرای پروژه ها به شکل انبوه ساز بودیم و همین امر موجب شد پروژه به دلیل عدم پرداخت به موقع سهم آورده ها با مشکلات بسیاری مواجه شود و از طرفی ساخت واحدها به شکل انبوه ساز هزینه ها را به شدت افزایش می دهد، چراکه هزینه های بسیاری صرف مشاعات ساختمان می شود و همین امر موجب افزایش سهم آورده متقاضیان می شود.

وی ادامه داد: با توجه به این مشکلات، طرح واحدهای سه طبقه حیاط دار تدریجی را پیشنهاد دادیم، طرحی که همین پروژه 680 واحدی بر اساس آن در حال اجراست.


برچسب ها: مدیرکل راه و شهرسازی استان - مدیرکل راه و شهرسازی - کرمانشاه - استان کرمانشاه - پروژه - راه و شهرسازی - شهرسازی
آخرین اخبار سرویس:

بهمن ماه، زمان اتمام پروژه 680 واحدی دولت آباد

بهمن ماه، زمان اتمام پروژه 680 واحدی دولت آباد