مطالب مرتبط:
توسعه مناسبات اقتصادی و تسهیل حمل و نقل ایران و روسیه
سفر وزیر حمل و نقل عراق به ترکیه برای بررسی جزییات فنی «جاده توسعه»
افزایش چند صد درصدی هزینه حمل و نقل دریایی
ورود تاکسی های برقی به چرخه حمل و نقل پایتخت
توسعه راه و حمل و نقل ارمغان جمهوری اسلامی برای گیلان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 بهمن 1402 ساعت 18:502024-02-02سياسي

زیرساخت های حمل ونقلی مناسب در فشافویه فراهم نیست


رییس شورای اسلامی شهرستان ری با اشاره به انباشت مشکلات تهران در بخش فشافویه گفت: زیرساخت های حمل ونقلی مناسب در بخش فشافویه فراهم نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، جعفر شربیانی رییس شورای اسلامی شهرستان ری طی سخنانی در جمع نمازگزاران حسن آباد فشافویه اظهار کرد: در ایام چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم و بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر جهاد تبیین، باید دستاوردهای انقلاب اسلامی را تبیین کنیم.

وی با بیان اینکه مقاومت و ایستادگی در برابر ظلم و استکبار، دستاورد انقلاب اسلامی است، گفت: امروز جمهوری اسلامی خواب استکبار جهانی و ظالمان را در دنیا و به ویژه در منطقه پریشان کرده است و به تاسی از انقلاب اسلامی، محور مقاومت در کشورهای منطقه شکل گرفته است.

عضو هیأت رییسه شورای شهر تهران با اشاره به عملیات غرورآفرین طوفان الاقصی یادآور شد: آمار دردناک بیش از 27 هزار شهید غزه که بیشتر آنها کودکان و زنان  هستند و یک و نیم میلیون نفر آواره، عمق جنایت و وحشی گری صهیونیست ها را نشان می دهد.

شربیانی ادامه داد: یک دولت محلی به نام حماس در مساحت 40 هکتاری با مردمی که از ابتدایی ترین امکانات محروم هستند، در برابر ارتش قدرتمندی که آمریکا پشتیبانی می کند و حدود 100 میلیارد دلار برای کشتار مردم غزه مجوز صادر کرده اند، ای


برچسب ها: انقلاب اسلامی - اسلامی - فشافویه - انقلاب - شورای اسلامی - دستاوردهای انقلاب اسلامی - فرمایشات مقام معظم رهبری
آخرین اخبار سرویس:

زیرساخت های حمل ونقلی مناسب در فشافویه فراهم نیست

زیرساخت های حمل ونقلی مناسب در فشافویه فراهم نیست