مطالب مرتبط:
مراسم جشن پیروزی انقلاب اسلامی ایران در قزاقستان/تهران شریک مهم آستانه در خلیج فارس است
ارتش در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه صادر کرد
نصب 20 هزار پرچم روی تاکسی های تهران در آستانه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی
بیانیه دو حزب کارگزاران سازندگی ایران و حزب تمدن اسلامی در آستانه 22 بهمن
بیانیه سپاه سید الشهدا(ع) تهران در آستانه 22 بهمن
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 بهمن 1402 ساعت 15:002024-02-10سياسي

بیانیه آموزش و پرورش در آستانه جشن انقلاب


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در آستانه چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی وزارت آموزش و پرورش با صدور بیانیه ای ضمن تاکید بر حضور پرشور فرهنگیان و دانش آموزان کشور در راهپیمایی 22 بهمن، - همزمان با چهلمین روز شهادت مظلومانه معلمان و دانش آموزان شهید حمله تروریستی کرمان، وزارت آموزش و پرورش از عموم مردم برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در آستانه چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی وزارت آموزش و پرورش با صدور بیانیه ای ضمن تاکید بر حضور پرشور فرهنگیان و دانش آموزان کشور در راهپیمایی 22 بهمن، از مردم فهیم کشور برای حضور در این راهپیمایی دعوت کرد.

در متن بیانیه آمده است: ملت ایران در راه رسیدن به آرمان های بزرگ و متعالی خود، زمستان ظلم و وابستگی و استبداد را به بهار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی مبدل ساخت و پرچم ظلم ستیزی و حق طلبی را با هدایت معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) در جهان به اهتزاز درآورد.

سلام و درود خداوند بر شهیدانی که در راه این آرمان بزرگ از جان خویش گذشتند و امروز در پرتو نور این ستارگان فروزان، نهال بالنده انقلاب، به شجره مبارک و مستحکم تبدیل شده است.


برچسب ها: وزارت آموزش و پرورش - آموزش و پرورش - راهپیمایی 22 بهمن - انقلاب شکوهمند اسلامی - سالگرد پیروزی انقلاب - راهپیمایی - دانش آموزان
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه آموزش و پرورش در آستانه جشن انقلاب

بیانیه آموزش و پرورش در آستانه جشن انقلاب