مطالب مرتبط:
ویدیویی ببینید جذاب و دیدنی از کمدین معروف وبا تجربه سینما و تلویزیون/ خاطره اکبر عبدی از برخورد پدرش با جایزه سیمرغ! که همراه شده با واکنش عجیب و خنده آور پژمان بازغی
(ویدئو) خاطره اکبر عبدی از برخورد پدرش با جایزه سیمرغ
تشدید برخورد با سودجویان متعرض به بستر رودخانه های گیلان
یک کشته و 5 مصدوم بر اثر برخورد 2 پژو در کرمان
5 مصدوم و یک فوتی بر اثر برخورد 2 پژو در کرمان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 بهمن 1402 ساعت 13:352024-01-24سياسي

عدم برخورد با مفاسد، انگیزه مبارزه با فساد را کم می کند


نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه هر آنچه خارج از مسیر عدالت و حق باشد، فساد است، اعلام کرد: مردم منتظر برخورد با مفاسد هستند، اگر برخوردی صورت نگیرد یا اعلام نشود جامعه دچار ناامیدی شده و انگیزه مبارزه با فساد کم می شود.

- ایسنا/همدان نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه هر آنچه خارج از مسیر عدالت و حق باشد، فساد است، اعلام کرد: مردم منتظر برخورد با مفاسد هستند، اگر برخوردی صورت نگیرد یا اعلام نشود جامعه دچار ناامیدی شده و انگیزه مبارزه با فساد کم می شود.

آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی چهارشنبه 4 بهمن در آیین تجلیل از فعالان و کنشگران امر به معروف و نهی از منکر استان همدان، اظهار کرد: طی یکی، دو سال اخیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر رتبه بسیار خوبی در سطح کشور در عرصه های مختلف کسب کرده به طوری که صعود خوبی در عملکرد داشته و رتبه پنجم را کسب کرده است.

وی افزود: ستاد امر به معروف و نهی از منکر از لحاظ نیرو و زیرساخت با محدودیت های زیادی مواجه است به طوری که می طلبد مسئولان استانی به این مشکلات به ویژه نیرو و ساختمان ستادی توجه کنند؛ ستادی که با وجود همه کمبودها توانسته در عرصه هایی ظهور و بروز کند و ورودهای خوبی داشته باشد و مواردی را هم پیش برده است.


برچسب ها: نماینده ولی فقیه در استان - امر به معروف و نهی از منکر - برخورد با مفاسد - مبارزه با فساد - استان همدان - نماینده ولی فقیه - برخورد
آخرین اخبار سرویس:

عدم برخورد با مفاسد، انگیزه مبارزه با فساد را کم می کند

عدم برخورد با مفاسد، انگیزه مبارزه با فساد را کم می کند