مطالب مرتبط:
داوری: روحانی آینده منطقه را خواهد ساخت
گمانه زنی جدید درباره آینده مورینیو؛ توافق با تیم دسته دومی در عربستان
جاماندگان حج 99 برای سال آینده باید هزینه اضافه بپردازند؟
تیپ ترسناک مردم در آینده از نگاه هوش مصنوعی+ تصاویر
آیا رژیم های غذایی در بلندی قد در آینده موثرند؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 بهمن 1402 ساعت 14:452024-01-29سياسي

فارس نکست دریچه ای به آینده


رونمایی از پلتفرم فارس نکست توسط خبرگزاری فارس ارزش گذاری به نظر مخاطب را برای یک تبادل خبری فعال نشان می دهد، فارس نکست دریچه ای رو به آینده است تا با بهره گیری از امکانات به روز اتفاقات تازه ای را در دنیای رسانه ای رقم بزند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، ابتدای زمستان امسال با خلاقیت خبرگزاری فارس دنیای رسانه های رسمی وارد فاز جدیدی از تعامل خبری شد.

اهمیت به مخاطب و توجه به خواسته های او در دنیای رسانه اهمیت بالایی دارد؛ چراکه ارتباط یک سویه به تنهایی موثر نخواهد بود و برای نیل به هدف، تعامل با مخاطب راه رسیدن به نتیجه مطلوب است.

دیدن و شنیدن نظر مخاطب به عنوان یک اصل مهم در فرایند پیگیری سوژه و انتشار یک خبر تاثیر بسزایی دارد، از این رو خبرگزاری فارس در گام نخست سامانه فارس من را طراحی کرد تا سوژه ها و مطالبات خود را ثبت کرده و پیگیری ان را به خبرنگاران فارس در سراسر کشور بسپارند.

در گام بعدی اما فارس وارد دنیای جدیدی شد تا مخاطبانش بتوانند وارد فضای تعاملی جدی تری شوند و حتی نقطه نظراتشان را در صفحه شخصی شان منتشر کنند.

  صفحه اصلی فارس آینده   در این فضای تعاملی، هر شخص حقیقی و حقوقی، هر دستگاه و اداره می تواند اکانت خودش را داشته باشد و حتی سوژه های فارس من را پیگیری کند، بنابراین این رسانه رو به پیشرفت در کنار


برچسب ها: خبرگزاری فارس - فارس - خبرگزاری - به گزارش خبرگزاری فارس - مخاطب - رسانه - سامانه فارس من
آخرین اخبار سرویس:

فارس نکست دریچه ای به آینده

فارس نکست دریچه ای به آینده