مطالب مرتبط:
مشکلات ساختاری و ساختمانی مساجد برای مراسم اعتکاف
160 مسجد در البرز آماده برگزاری مراسم معنوی اعتکاف شد
افزایش 30درصدی شرکت کنندگان مراسم معنوی اعتکاف در میاندورود
برگزاری مراسم اعتکاف ویژه دانش آموزان/ زمینه سازی برای اعتکاف مادر و فرزند
برپایی آیین معنوی اعتکاف در 2 مسجد شهرستان گرمی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 بهمن 1402 ساعت 12:502024-01-24پزشكي

تشدید نظارت های بهداشتی بر مساجد مجری مراسم معنوی اعتکاف در مشهد


رییس گروه سلامت محیط و کار معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد در آستانه برگزاری مراسم معنوی اعتکاف، از تشدید نظارت های بهداشتی بر مساجد مجری این سنت دینی و مذهبی خبر داد.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس گروه سلامت محیط و کار معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد در آستانه برگزاری مراسم معنوی اعتکاف، از تشدید نظارت های بهداشتی بر مساجد مجری این سنت دینی و مذهبی خبر داد.

محمد باباخانی با بیان اینکه اعتکاف از سنت های ناب اسلامی است که هر ساله در ایام البیض (روزهای 13، 14 و 15) رجب انجام می شود، اظهار کرد: مدیریت مطلوب برگزاری مراسم، رعایت دستورالعملها و نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی جهت حفظ و ارتقاء سلامت عمومی که به عنوان یکی از وظایف نظام سلامت می باشد، از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی با توصیه به رعایت بهداشت فردی توسط معتکفین و پرهیز از حضور افرادی که دارای علائم بیماری است، خاطرنشان کرد: در مساجد و محیط های مسقف، برقراری تهویه مناسب، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده مناسب از ماسک و اقلام عبادی شخصی توصیه می شود.

رییس گروه سلامت محیط و کار معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد با تاکید بر اینکه توزیع غذا باید در کوتاهترین زمان ( قبل از دو ساعت) پس از طبخ و به شکل گرم و با بسته بندی بهداشتی صورت پذیرد، تصریح کرد: از نگه


برچسب ها: دانشگاه علوم پزشکی مشهد - بهداشت - معاونت بهداشت دانشگاه - دانشگاه علوم پزشکی - تشدید نظارت - سلامت محیط و کار - بهداشتی
آخرین اخبار سرویس:

تشدید نظارت های بهداشتی بر مساجد مجری مراسم معنوی اعتکاف در مشهد

تشدید نظارت های بهداشتی بر مساجد مجری مراسم معنوی اعتکاف در مشهد