مطالب مرتبط:
افتتاح اولین نمایندگی «بهار نکو» در خارج از استان فارس
کلنگ زنی و افتتاح 61 پروژه توسط اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان
معیشت و اشتغال مهمترین دغدغه مردم استان فارس است
افتتاح 4 هزار و 142 واحد مسکونی در استان اصفهان/ 6 پروژه راهسازی در استان اصفهان با اعتبار 192 میلیارد تومان افتتاح می شود
بزرگترین بیمارستان دامپزشکی استان قزوین در شهرستان آبیک افتتاح شد 
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 بهمن 1402 ساعت 19:002024-02-03سياسي

افتتاح نخستین نمایندگی بهارنکو، در خارج از استان فارس


مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شیراز از افتتاح نمایندگی بهارنکو در استان آذربایجان غربی، همزمان با دهه مبارک فجر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شیراز ضمن تبریک فرا رسیدن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: انقلاب اسلامی، فرصت رسیدن به شکوفایی را برای ملت ایران به ارمغان آورد و پیشرفت های جمهوری اسلامی بعد از انقلاب اسلامی چشمگیر است.

حجت الاسلام والمسلمین حمید مقامی افزود: انقلاب اسلامی، رژیم طاغوت را به نظام مردم سالار تبدیل کرد و نشان داد که حضور مردم در همه مسائل، به حل مشکلات می انجامد.

او راه اندازی و توسعه موسسه بهارنکو را از دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه خانواده برشمرد که اکنون به تعداد 30 نمایندگی، افزایش یافته است.

حجت الاسلام والمسلمین مقامی در ادامه با بیان اینکه در دهه فجر امسال شاهد افتتاح دو نمایندگی دیگر از بهارنکو هستیم، گفت: یکی از این نمایندگی ها درون استانی و دیگری خارج از استان است.

او با بیان اینکه سی و یکمین نمایندگی بهارنکو در شهرستان فسا به بهره برداری رسید، ادامه داد: از ابتدای اسفند، ارائه خدمات مشاوره ای این مرکز به زوجین آغاز می شود.


برچسب ها: انقلاب اسلامی - دانشگاه علوم پزشکی شیراز - نمایندگی - حجت الاسلام والمسلمین - اسلامی - دانشگاه علوم پزشکی - علوم پزشکی شیراز
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح نخستین نمایندگی بهارنکو، در خارج از استان فارس

افتتاح نخستین نمایندگی بهارنکو، در خارج از استان فارس