مطالب مرتبط:
طرح تحول دانشگاه پیام نور تدوین شود
واگذاری دانشگاه پیام نور برخی شهرستان ها به یکی از سه دانشگاه های دولتی
مهلت ثبت درخواست مهمان در دانشگاه پیام نور تمدید شد
واگذاری دانشگاه پیام نور برخی شهرستان ها به یکی از سه دانشگاه های دولتی
وزیر علوم تشریح کرد؛ برنامه وزارت علوم برای واگذاری و ساماندهی دانشگاه پیام نور
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 بهمن 1402 ساعت 17:002024-01-22دانش

طرح تحول دانشگاه پیام نور تدوین می شود


دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از تدوین طرح تحول این دانشگاه خبر داد و گفت: طرح تحول دانشگاه پیام نور توسط اساتید و متخصصان این دانشگاه آماده شود تا با نگاه کارشناسی در شورای عالی انقلاب فرهنگی مورد ارزیابی و بررسی برای تصوب قرار گیرد.

- دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از تدوین طرح تحول این دانشگاه خبر داد و گفت: طرح تحول دانشگاه پیام نور توسط اساتید و متخصصان این دانشگاه آماده شود تا با نگاه کارشناسی در شورای عالی انقلاب فرهنگی مورد ارزیابی و بررسی برای تصوب قرار گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام و المسلمین خسروپناه در دیدار با رییس دانشگاه پیام نور و جمعی از اساتید و مدیران این دانشگاه پیام نور، اظهار داشت: ضمن تشکر از زحمات گذشته در تربیت نیروی متخصص و حفظ شرایط علمی مناسب و سخت گیری های علمی این دانشگاه که به رشد و بالندگی علمی انجامیده است، طرح تحول دانشگاه پیام نور توسط اساتید و متخصصان این دانشگاه آماده شود تا با نگاه کارشناسی در شورای عالی انقلاب فرهنگی مورد ارزیابی و بررسی برای تصوب قرار گیرد.

وی تأکید کرد که بنای شورای عالی انقلاب فرهنگی بر بررسی و کار تخصصی در دستگاه ها و سپس بررسی های کارشناسانه در سطوح مختلف شورای عالی انقلاب فرهنگی است.


برچسب ها: شورای عالی انقلاب فرهنگی - دانشگاه پیام نور - دانشگاه - شورای عالی انقلاب - انقلاب فرهنگی - پیام نور - شورای عالی
آخرین اخبار سرویس:

طرح تحول دانشگاه پیام نور تدوین می شود

طرح تحول دانشگاه پیام نور تدوین می شود