مطالب مرتبط:
استاندار یزد: پاسداری از حریم ناب محمدی با قیام امام حسین(ع) گره خورده است
فرمانده سپاه خراسان رضوی: عزت در فرهنگ پاسداری مبنای عاشورایی دارد
فرهنگ پاسداری در چالش ها، حوادث و بحران ها بروز و ظهور کرده است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 بهمن 1402 ساعت 09:452024-02-13سياسي

بایسته های پاسداری


پاسدار انقلاب اسلامی، حافظ تمامی عوامل و مؤلفه های شکل دهنده انقلاب است؛ پاسدار امنیت و آرامش مردم و حافظ آرمان های بلند انقلاب که گستره وسیعی از جهان را درنوردیده است.

- پاسدار انقلاب اسلامی، حافظ تمامی عوامل و مؤلفه های شکل دهنده انقلاب است؛ پاسدار امنیت و آرامش مردم و حافظ آرمان های بلند انقلاب که گستره وسیعی از جهان را درنوردیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شهاب شعبانی نیا در یادداشتی با این عنوان در خبرگزاری دفاع پرس نوشت: انقلاب اسلامی یک موفقیت بزرگ و بی نظیر برای ملت ایران بود که با تقدیم شهدای بسیار و تحمل شرایط سخت زندان ها و شکنجه های فراوان دژخیمان رژیم طاغوت رقم خورد.

این جمله معروف که کسب موفقیت سخت است، اما حفظ و تداوم آن سخت تر است درخصوص انقلاب اسلامی نمود آشکاری داشته است؛ چرا که پیروزی این انقلاب با عبور از سختی های فراوان حاصل شد؛ اما حراست از آن صبر و تحمل بسیار بیشتری را می طلبد.

تشکیل نهادی به نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همین راستا بوده و در ماه های نخستین پیروزی انقلاب، مأموریت سخت و طاقت فرسای حراست از این شجره طیبه بر عهده پاسداران انقلاب گذاشته شد؛ پاسدارانی که در طول 45 سال گذشته در عرصه های مختلف، عملکرد موفقی داشته و توانسته اند ملت ایران، نظام جمهوری اسلامی و انقلاب را از مخاطرات و تهدیدها


برچسب ها: انقلاب - انقلاب اسلامی - پاسدار - اسلامی - خبرگزاری دفاع پرس - حافظ - موفقیت
آخرین اخبار سرویس:

بایسته های پاسداری

بایسته های پاسداری