مطالب مرتبط:
حمایت عربستان از رای دیوان لاهه علیه اسراییل
اعلام حمایت عربستان از رای دیوان لاهه علیه رژیم صهیونیستی |
رای دیوان بین المللی دادگستری لاهه علیه اسراییل صادر شد
رای دیوان بین المللی دادگستری علیه اسراییل صادر شد/ دادگاه لاهه: شاهد نسل کشی در غزه از سوی اسراییل هستیم/ اسراییل باید محاصره غزه را پایان دهد
حمایت قطر و عربستان سعودی از رای امروز دادگاه لاهه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 بهمن 1402 ساعت 07:252024-01-27بين الملل

اعلام حمایت عربستان از رای دیوان لاهه علیه اسراییل


عربستان با انتشار بیانیه ای در واکنش به صدور رای دیوان لاهه علیه رژیم صهیونیستی اعلام کرد که قاطعانه اقدامات اسراییل را محکوم می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، در واکنش به صدور رأی دیوان لاهه علیه رژیم صهیونیستی، وزارت امور خارجه عربستان با صدور بیانیه ای رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.

وزارت خارجه عربستان در بیانیه خود تاکید کرد: از آنچه در دیوان دادگستری بین المللی صادر شد، حمایت می کنیم و اقدامات رژیم اشغالگر اسراییل را قاطعانه محکوم می کنیم.

جوآن دونوگو ، قاضی دادگاه لاهه عصر امروز در جلسه صدور حکم درباره شکایت آفریقای جنوبی از رژیم صهیونیستی درباره وقوع نسل کشی در غزه، تاکید کرد: ما به شدت درباره ادامه کشته شدن غیرنظامیان در نوار غزه نگران هستیم.

در جریان جلسه صدور حکم دادگاه لاهه، رژیم صهیونیستی بارها و بارها به دلیل استفاده از زور در غزه، اظهارات تحریک کننده مقامات ارشد رژیم صهیونیستی که با هدف سلب شأن انسانیت از فلسطینیان و تحریک جامعه جهانی مطرح شده و همچنین به دلیل کشتار ده ها هزار نفر و مجروح کردن بیشمار غیرنظامی بیگناه در باریکه غزه، به شدت هدف انتقاد قرار گرفت.

همچنین وزارت خارجه آفریقای جنوبی تاکید کرد که حکم دادگاه لاهه یک پیروزی قاطع برای حاکمیت قانون و نقطه عطفی مهم در جستجوی عدالت برای ملت فل


برچسب ها: رژیم صهیونیستی - صهیونیستی - دیوان لاهه - عربستان - رژیم - دادگاه لاهه - اسراییل
آخرین اخبار سرویس:

اعلام حمایت عربستان از رای دیوان لاهه علیه اسراییل

اعلام حمایت عربستان از رای دیوان لاهه علیه اسراییل