مطالب مرتبط:
40 پروژه آبرسانی در خوزستان آماده بهره برداری است
43 پروژه آموزشی در کردستان به بهره برداری رسید
63 پروژه منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان به بهره برداری می رسد
43 پروژه آموزشی در کردستان به بهره برداری رسید
بهره برداری 32 پروژه قشم همزمان با سفر رییس جمهور
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 بهمن 1402 ساعت 10:402024-02-03اقتصادي

40 پروژه آبرسانی در خوزستان به بهره برداری می رسد


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان از افتتاح 40 پروژه آبرسانی شهری و روستایی در استان با هزینه 5 هزار و 588 میلیارد ریال همزمان با دهه فجر امسال خبر داد.

- ایسنا/خوزستان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان از افتتاح 40 پروژه آبرسانی شهری و روستایی در استان با هزینه 5 هزار و 588 میلیارد ریال همزمان با دهه فجر امسال خبر داد.

صابر علیدادی در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه بیش از 130 هزار و 450 نفر از افتتاح این طرح ها بهره مند می شوند، اظهار کرد: برای اجرای این پروژه ها در مجموع 5 هزار و 588 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و استانی شرکت آب و فاضلاب خوزستان سرمایه گذاری شده است.

وی با اشاره به اینکه بهره مندی روستاییان از آب شرب سالم و پایدار یکی از مهمترین فعالیت هایی است که از ابتدای دولت سیزدهم به طور جدی مورد توجه قرار گرفته است، ادامه داد: 12 پروژه شهری در 7 شهر و 28 پروژه روستایی در 91 روستای خوزستان در آستانه چهل و پنجمین بهار انقلاب اسلامی در استان وارد مدار بهره برداری می شوند.

علیدادی با بیان اینکه با اقدامات انجام شده 76 هزار و 900 نفر در شهرهای آغاجاری، اهواز، الوان، اندیمشک، چم گلک، حسینیه و شوشتر از نعمت آب آشامیدنی پایدار برخوردار می شوند، به روند توسعه زیرساخت ها در روستاهای کشور اشاره و اظهار کرد: با احداث، توسعه، بازسازی خطوط ان


برچسب ها: شرکت آب و فاضلاب خوزستان - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب - شرکت آب و فاضلاب - پروژه آبرسانی - خوزستان - روستای - پروژه
آخرین اخبار سرویس:

40 پروژه آبرسانی در خوزستان به بهره برداری می رسد

40 پروژه آبرسانی در خوزستان به بهره برداری می رسد