مطالب مرتبط:
سردار فدوی: مردم دنیا شعار های انقلاب اسلامی را علیه آمریکا و اسراییل سر می دهند
انقلاب اسلامی منادی آزادی خواهی در دنیا شد/ مشارکت مردمی را باید جدی بگیریم
رییس دانشگاه تهران: حتی یک مورد هنجارشکنی را هم تحمل نمی کنیم/ وضعیت امروز با راه شهدا فاصله دارد/ اگر انقلاب اسلامی اتفاق نمی افتاد و رهبری امام خمینی نبود، معلوم نبود سرنوشت و آینده ما چگونه می بود
افزایش تعداد پرستاران و پزشکان به برکت انقلاب اسلامی اتفاق افتاد
ویدئو| روزشمار پیروزی انقلاب اسلامی در مشهد| قسمت پنجم سه شنبه (17 بهمن 1357)
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 بهمن 1402 ساعت 12:152024-02-06سياسي

انقلاب اسلامی مسیر دنیا را عوض کرد


رییس جهاد دانشگاهی استان اردبیل گفت: انقلاب اسلامی رویدادی تاریخی بود که در ایران رقم خورد و مسیر تاریخ کشور، منطقه و جهان را عوض کرد.

- ایسنا/اردبیل رییس جهاد دانشگاهی استان اردبیل گفت: انقلاب اسلامی رویدادی تاریخی بود که در ایران رقم خورد و مسیر تاریخ کشور، منطقه و جهان را عوض کرد.

حسام رسولی در گفت وگو با ایسنا به مناسبت دهه مبارک فجر اظهار کرد: انقلاب اسلامی رویدادی تاریخی بود که در کشور رقم خورد و مسیر تاریخ ایران، منطقه و جهان را عوض کرد.

وی ادامه داد: طبیعی است وقتی کشوری مانند ایران در زمین بازی نظام سلطه قرار نمی گیرد و مسیر مستقل خود را می پیماید، دچار انواع چالش ها، محدودیت ها و تهدیدها می شود که توسط همان نظام سلطه برایش به وجود آمده است.

رییس جهاد دانشگاهی استان اردبیل افزود: با اراده خداوند متعال و در سایه اتحاد، ایمان و اعتقادات استوار مردم، بسیاری از تهدیدها و موانع خنثی شده است، ولی سؤال مطرح امروز، این است که پس از 45 سال از پیروزی انقلاب تا چه اندازه ای آرمان های انقلاب و نظام جمهوری اسلامی تحقق پیدا کرده است؟ رسولی خاطر نشان کرد: آن چیزی که مسلم است، استقلال سیاسی مملکت حفظ شده و امروز کشور ما با وجود عملیات های روانی و جنگ رسانه ای که علیه آن راه افتاده، دارای اراده و وجاهت در نظام بین المللی بوده و پیشر


برچسب ها: رییس جهاد دانشگاهی - انقلاب اسلامی - جهاد دانشگاهی - استان اردبیل - تاریخ - اسلامی - اردبیل
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب اسلامی مسیر دنیا را عوض کرد

انقلاب اسلامی مسیر دنیا را عوض کرد