مطالب مرتبط:
آغاز طرح فراگیرکاشت نهال رایگان در باغچه منازل شهروندان منطقه 19
اجرای طرح طبیعت گردی آشوراده به زودی آغاز می شود
آغاز طرح فروش فوری دنا پلاس اسفند 1402 + جدول و شرایط
آغاز رویداد ملی «مدار» درحمایت از طرح های روستایی/ اعتبار 15 هزار میلیاردی برای اشتغال در روستا
صنعت پتروشیمی باید خود را برای گذار انرژی آماده کند/ طرح کاشت 1 میلیون درخت و تعهد کاهش 2 میلیون تن آلایندگی از برنامه های شاخص زیست محیطی گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 بهمن 1402 ساعت 17:552024-02-19اقتصادي

آغاز 36 طرح درآمدزایی دهیاران در فارس


مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس از آغاز 36 طرح درآمدزایی دهیاران در قالب خرید ماشین آلات در استان خبر داد.

- ایسنا/فارس مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس از آغاز 36 طرح درآمدزایی دهیاران در قالب خرید ماشین آلات در استان خبر داد.

حامد رستمی امروز، 30 بهمن گفت: به منظور کمک و تسهیل فعالیت دهیاران، 36 طرح درآمدزایی دهیاران در قالب خرید ماشین آلات به ارزش 90 میلیارد تومان در فارس کلید خورد.

وی بیان کرد: همچنین طی تفاهم نامه سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور با پست بانک، امکان اعطای تسهیلات کم بهره در راستای ایجاد طرح های درآمدزا و ارائه تسهیلات به دهیاری ها فراهم شده است.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس افزود: بر اساس این تفاهم نامه، دهیاران تا سه برابر میانگین حساب می توانند از تسهیلات در راستای طرح درآمدزایی برخوردار شوند.

رستمی در ادامه با بیان اینکه شعار سال در پرتو حمایت از تولید محقق می شود، گفت: روستاها از مهم ترین خاستگاه های تولید ثروت و پشتیبانی از امنیت غذایی به شمار می روند و در این راستا چشم اندازی که برای دهیاری ها ترسیم شده مبتنی بر درآمدزایی پایدار و خودکفایی است.


برچسب ها: درآمدزایی - دهیاران - استانداری فارس - خرید ماشین - ماشین آلات - استانداری - استان
آخرین اخبار سرویس:

آغاز 36 طرح درآمدزایی دهیاران در فارس

آغاز 36 طرح درآمدزایی دهیاران در فارس